/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
tysk
Fra : syllemus
Vist : 905 gange
200 point
Dato : 08-04-06 00:28

Hvad betyder dette ord, jeg tror nok der er tysk WEETZE

Denne besked har jeg modtaget

No WEETZE>>>>>>>>>>>>>> WEEZE so is correct Sorry

Accepteret svar
Fra : nebis

Modtaget 210 point
Dato : 08-04-06 00:38

Du kunne spørge den, der har sendt dig beskeden, men ellers så skriver han/hun som jeg læser det, at det ikke staves Weetze, men Weeze -- det er en by i Tyskland, se her: http://www.weeze.de/
Omdet betyder andet ved jeg ikke

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-04-06 00:51

No WEETZE>>>>>>>>>>>>>> WEEZE so is correct :

Ikke weetze ....... men weeze skal det være.

der er ikke noget ord der på Tysk hedder weeze eller weetze.

mvh dova

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 08-04-06 00:56

det er en tysker jeg har mailet med frem og tilbage i dag omkring en CD han skal sende mig.
Jeg er først kommet hjem nu, og han svarer ikke min mail, fordi han sikkert er gået i seng.

Derfor kunne det være at i vidste det, eller spørger jeg ham i morgen.

Godkendelse af svar
Fra : syllemus

Dato : 08-04-06 01:03

Tak for svaret nebis. Det er rigitgt det er byen i Tyskland, hvor jeg skulle sende CD`en til, som han har rettet.

Kommentar
Fra : steno

Dato : 08-04-06 02:03

Hej syllemus

Der var du lidt hurtig på aftrækkeren. Der er noget der hedder Weetze. Der er en lufthavn : Flygplatsen Weetze/Niederrhein nära staden Kleve (ca 3 mil från Düsseldorf ... Tidigare under monopolets glada tidevarv - när Tyskland alltjämt var ockuperat ...

Du må vist revidere din pointgivning.

Hilsen steno