/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
Sild i Oddesund
Fra : melbit
Vist : 1808 gange
30 point
Dato : 07-04-06 10:56

Dette er godt nok ikke et spørgsmål Blot en oplysning om at de første sild nu ER fanget ved Oddesund-broen............ Så måske påske-turen går til Oddesund?
Point til ham/hende der kommer ind på Oddesund SYD Cafeteria og siger Kandu.......

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-04-06 11:02

haha det var egentlig en god idé

Kommentar
Fra : melbit

Dato : 07-04-06 11:16

Ideen med påske-fiske-turen eller pointgivningen? Problemet kommer jo så bare hvis der kommer flere og siger kandu.... Men så må jeg jo give en kop kaffe i stedet for

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-04-06 11:19

var egentlig det med at træde ind og råbe (((( KANDU)))))) jeg tænkte på - det kunne være lidt sjovt - især hvis du skulle gætte dig frem til hvem vedkommende så er

Kommentar
Fra : melbit

Dato : 07-04-06 11:24

Ja, det kunne da være mægtig morsomt - men det med at gætte hvem fra Kandu der "råber" har jeg vist ikke en chance for at ramme............Kender Jer jo ikke
Men kom endelig - man må både "råbe" og ryge her.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-04-06 11:30

tror ikke lige jeg er den der kommer - men hvem ved - nogen ser nok det her og vil afprøve - især hvis de ikke bor så langt væk

(jeg er ikke lystfisker - tør ikke skære hovedet af en død sild før den skal tillaves )

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 07-04-06 18:29

god ide ,men hvad med os der fanger sild i hvide sande.
du kender måske leo.
knæk og bræk.
herluf fra alt til lystfiskeren

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-04-06 22:49

vinger lige af her - det havde jeg glemt - mine kommentarer var jo bare for sjov

Annuller spørgsmålet
Fra : melbit

Dato : 18-04-06 09:30

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Men det havde jeg jo heller ikke forventet.............