/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
kvitering på e mail
Fra : shallowbay
Vist : 3250 gange
20 point
Dato : 05-04-06 16:11

Kvitering er nok det forkerte ord, men jeg kan huske at en af mine venner engang sagde at når han skrev en e-mail fik han en kvitering når modtageren havde modtaget den. Han fortalte hvordan han gjorde engang men nu kan jeg overhovedet ikke huske det...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-04-06 16:16

Du skal gå ind i funktioner- indstillinger - kvittering - sæt flueben

Kommentar
Fra : shallowbay

Dato : 05-04-06 16:55

kan det lade sig gøre på en inbakke som ofir?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-04-06 17:04

hvorfor ikke bruge et ordenligt mailprogram så du har mulighederne lige ved hånden

om ofir kan - ved jeg ikke - men der dukker nok en op der ved det - umiddelbart tror jeg det ikke da det er en webmail med lidt mindre funktioner

Kommentar
Fra : clou

Dato : 05-04-06 18:15

Hvis det kun er enkelte e-mails, som du skal have kvittering på, så gør du sådan når du har skrevet mailen: Gå i Funktioner og sæt flueben i Anmod om kvittering for læsning - tryk så på Send. Så er det kun den pågældende mail du beder om kvittering på!

Clou

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-04-06 18:37

clou - muligheden for at modtageren har indstillet til aldrig at sende kvittering vil så ikke tage effekt

Kommentar
Fra : iah

Dato : 05-04-06 20:14

Der er også den mulighed at downloade programmet MSGTAG

Citat
PRODUCT FEATURES

Functions alongside your existing email client
Sends email notifications when your mail is opened
Works on almost all popular email clients

http://www.msgtag.com/download/

Og så er det oven i købet ganske gratis...

iah