/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
"fold ud træ" i firefox
Fra : Dinah
Vist : 509 gange
300 point
Dato : 03-04-06 15:12

Hvad er der galt med koden til foldud træet på denne side. Det virker fint i IE, men ikke i F.eks. firefox. Jeg ved man kan få funktionen til at virke i firefox, men ikke hvordan.

Siden :

http://www.lunah.dk/galleri/concertvenstre.htm

Kommentar
Fra : Dinah

Dato : 03-04-06 15:15

Ps: Siden ligger i en frame, derfor virker linkene ikke. Det er fold-ud funktionen jeg har problemer med.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 03-04-06 16:41

Nogle sider virker blot ikke i firefox. Men du kan få en IE tab til firefox, således at du kan åbne siden i IE selvom du bruger firefox.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 03-04-06 17:22

https://addons.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?id=1419 den download der giver et lille ikon nederst i højre hjørne på din Firefox browser, således at du kan åbne IE i Firefox.

Kommentar
Fra : Dinah

Dato : 03-04-06 22:25

Ja, det ved jeg, men jeg vil gerne ha ændret koden, så alle anti IE kan åbne den også.
Jeg ved man kan lave koden, jeg ved bare ikke hvordan.

Kommentar
Fra : tpct

Dato : 05-11-06 22:24

Trine08

Hvis man gør det du siger der, for man vel også alle de usikre huller med fra internet explore? som netop er grunden til at folk har droppet internet explore.

(bruger Linux og Opera)