Hijackthis
Fra : Nuserpigen
Vist : 562 gange
400 point
Dato : 02-04-06 12:48

Hejsa

Jeg har været ved og fjerne spyware/virus på en ven´s computer, men er ikke sikker på at det hele er væk...

Nogen der vil kigge på denne log:

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccProxy.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoctrl.exe
C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoguard.exe
C:\Programmer\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe
C:\Programmer\FarStone\VirtualDrive\VDTask.exe
C:\WINDOWS\vcdplayx.exe
C:\Programmer\HP\hpcoretech\hpcmpmgr.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
C:\WINDOWS\system32\hphmon05.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Console\NSCSRVCE.EXE
C:\Programmer\Norton Internet Security\comHost.exe
C:\Documents and Settings\Ballast\Skrivebord\hjt.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://212.10.10.20/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx
O2 - BHO: Norton Internet Security 2006 - {9ECB9560-04F9-4bbc-943D-298DDF1699E1} - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\AdBlocking\NISShExt.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {A8F38D8D-E480-4D52-B7A2-731BB6995FDD} - C:\Programmer\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O3 - Toolbar: Norton Internet Security 2006 - {0B53EAC3-8D69-4b9e-9B19-A37C9A5676A7} - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\AdBlocking\NISShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {C4069E3A-68F1-403E-B40E-20066696354B} - C:\Programmer\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe" -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [MMTrayLSI] C:\WINDOWS\System32\MMTrayLSI.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MMTray2K] C:\WINDOWS\System32\MMTray2k.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MMTray] C:\WINDOWS\System32\MMTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [VirtualDrive] "C:\Programmer\FarStone\VirtualDrive\VDTask.exe" /AutoRestore
O4 - HKLM\..\Run: [vcdplayx] "C:\WINDOWS\vcdplayx.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\WINDOWS\System32\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [HPDJ Taskbar Utility] C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb09.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HPHUPD05] C:\Programmer\Hewlett-Packard\{5372B9A6-6E51-4f90-9B40-E0A3B8475C4E}\hphupd05.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HP Component Manager] "C:\Programmer\HP\hpcoretech\hpcmpmgr.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] "C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Software Update\HPWuSchd2.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HPHmon05] C:\WINDOWS\system32\hphmon05.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [SUPERAntiSpyware] C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
O4 - Startup: Xfire.lnk = C:\Programmer\Xfire\Xfire.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: &Translate English Word - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmwordtrans.html
O8 - Extra context menu item: Backward Links - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cached Snapshot of Page - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: Similar Pages - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate Page into English - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmtrans.html
O9 - Extra button: PartyPoker.com - {B7FE5D70-9AA2-40F1-9C6B-12A255F085E1} - C:\WINDOWS\System32\shdocvw.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: PartyPoker.com - {B7FE5D70-9AA2-40F1-9C6B-12A255F085E1} - C:\WINDOWS\System32\shdocvw.dll
O12 - Plugin for .spop: C:\Programmer\Internet Explorer\Plugins\NPDocBox.dll
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1094496084734
O16 - DPF: {6E5A37BF-FD42-463A-877C-4EB7002E68AE} (Housecall ActiveX 6.5) - http://housecall65.trendmicro.com/housecall/applet/html/native/x86/win32/activex/hcImpl.cab
O16 - DPF: {B64F4A7C-97C9-11DA-8BDE-F66BAD1E3F3A} - http://locator1.cdn.imagesrvr.com/sites/errorsafe.com/www/download/2006/cabs/ErrorSafeFreeInstall_dk.cab
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - "C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msgrapp.dll" (file missing)
O20 - Winlogon Notify: SASWinLogon - C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll
O20 - Winlogon Notify: WgaLogon - C:\WINDOWS\SYSTEM32\WgaLogon.dll
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Internet Security Password Validation (ccISPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton Internet Security\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Network Proxy (ccProxy) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccProxy.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: COM Host (comHost) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton Internet Security\comHost.exe
O23 - Service: ewido security suite control - ewido networks - C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoctrl.exe
O23 - Service: ewido security suite guard - ewido networks - C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoguard.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto-Protect-tjeneste (navapsvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: Norton Protection Center Service (NSCService) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Console\NSCSRVCE.EXE
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
O23 - Service: Symantec AVScan (SAVScan) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: Symantec SPBBCSvc (SPBBCSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
O23 - Service: Symantec Core LC - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe

På forhånd tak

Hilsner fra Nuserpigen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-04-06 12:50

(((((( arlet )))))

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 02-04-06 12:52

Jeps.... Håbede på at han var her, men ellers sender jeg ham en mail

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-04-06 12:54

Jeg tror den er clean, men vent lige på Arlet til han stikker hovedet forbi.

Ps. Hvad med en opdatering af Adope Reader fra 5.0 til 7.0

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 02-04-06 12:57

Ja, den har jeg da lige overset...

Tak for det Fijala

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-04-06 13:16

send du til arlet - hvis han ikke er ude i det gode vejr - men hjælpen plejer nu ikke at fejle

Accepteret svar
Fra : arlet

Modtaget 410 point
Dato : 02-04-06 13:22

Den er ren*S*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-04-06 13:34

sådan gg - kunne du høre jeg råbte arlet ????

ps... tror du også jeg skal sende til dig så du ikke keder dig ( http://www.kandu.dk/spg85672.aspx) ????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-04-06 13:36

typisk så logger arlet ud før man kan formå ham til at svare -

Godkendelse af svar
Fra : Nuserpigen

Dato : 02-04-06 13:39

Oki, tusind tak for det arlet
Fortsat god søndag til alle

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-04-06 13:53

ud og nyd det gode vejr med dig nuserpigen og ilm

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 03-04-06 19:10

Nuserpigen -> Jeg blev lige prikket på skulderen af stl_s om at jeg havde overset en enkelt linje i din log

Kør Hijackthis, scan, sæt flueben ved linien/linierne listet her, luk alle vinduer undtaget Hijackthis, klik på fix checked, luk hijackthis igen.

O16 - DPF: {B64F4A7C-97C9-11DA-8BDE-F66BAD1E3F3A} - http://locator1.cdn.imagesrvr.com/sites/errorsafe.com/www/download/2006/cabs/ErrorSafeFreeInstall_dk.cab

genstart og scan igen, hvis den er væk, så er den i orden, hvis den stadig er der, så råb op, så gør vi det på en anden både..

stl_s -> Tak for hjælpen