/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Oploading via B-one.net
Fra : Dieter
Vist : 686 gange
50 point
Dato : 31-03-06 11:15

Jeg skal oploade en hjemmeside via B-one.
Men kan ikke forstå, hvordan jeg skal gå frem.
Indtil nu er det mig kun lykkedes at få B-one´s hvoedside frem, når jeg går på internettet.
Er der nogen der kan give mig en udførlig vejledning ?

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 31-03-06 11:42

Hvordan uploader du?? Med cuteftp eller Frontpage extension eller......?????

Har du chattet med B-one support eller kigget på deres support side.??

Kommentar
Fra : bangsi

Dato : 31-03-06 12:25

Når du har logget ind i kontropanelet, så så kan du bare vælge filemanager. Her får du mulighed for at oploade filer.
Håber at du kan få det til at virke

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 31-03-06 12:47

Hej bangsi,
når jeg går ind i kontrolpanelet, så er alle filer der. Trykker jeg på opload, spørger systemet efter filer. Men tilsyneladende kan man kun oploade én fil ad gangen. Kan det være rigtigt ?
Mon jeg kan ringe til dig ??

Accepteret svar
Fra : bangsi

Modtaget 50 point
Dato : 01-04-06 16:48

Jeg kan godt se at du kun kan oploade en fil. Men det går faktisk ret hurtigt...
Du kan kontakt mig på MSN bangsi@mail.dk, så kan vi prøve at tage en "snak"...
Håber at du kan bruge det til noget

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 02-04-06 15:38

Tak for svaret bangsi.
Jeg har sat dig på som kontaktperson hos MSN. Vil gerne i kontakt med dig - ved lejlighed.

Med venlig hilsen
Horst ( Det er mit rigtige fornavn)