/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Spiritisme / Spørgsmål
10  svendgive.. 200
Mærkelige oplevelser
Fra : kissan
Vist : 2152 gange
500 point
Dato : 30-03-06 00:18

Føler somtider at jeg ikke er alene,er der nogen der har det også?????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-03-06 00:23

det er der mange der oplever - og selvfølgelig er du så ikke det -

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 30-03-06 00:36

Jeg mener NÅR JEG er alene at der er nogen,oke

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-03-06 00:46

forstod godt dit spørgsmål - og svarede derefter.

Kommentar
Fra : Ursus01

Dato : 30-03-06 00:47

Hej kissan.

Jeg tror jeg ved hvad du mener.

Er det som om du mærker at der er andre i et ellers tomt lokale eller måske din stue?

Fortæl mig lidt mere!!

Accepteret svar
Fra : frk.fidus

Modtaget 510 point
Dato : 30-03-06 00:53

Kære Kissan...
De fleste er IKKE alene selvom de tror de er alene
Grunden til at jeg skriver dette er ikke for at skræmme dig, men fordi jeg rent faktisk har erfaring med ånder o.l.
Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men uanset hvad, så kan grunden til at du føler at du ikke er alene (når du rent faktisk er det) være at du er det man kalder clairsentience, altså at du har evner for at føle afdøde. Nogle mennesker arbejder med dette, og hvis du er bange for det synes jeg at du bør læse mere om det evt. på nettet eller snakke med nogen der kan forklare dig mere om det.

Der er IKKE noget at være bange for. Hvis du er bange så skriv til mig hér gennem kandu så sender jeg dig lidt informationer om det at have evner, og om den åndelige verden.

Du kan læse lidt om det på www.wingen.dk

Mange hilsener herfra.

P.S.
Min seneste oplevelse havde jeg for 3 nætter siden hvor min mand og jeg lå og sov og pludseligt fløj der et grydelåg hen ad gulvet fra et sted det ikke selv kunne være fløjet ned fra. Og det mærkelig evar at bare 5-10 sekunder efter, kom samme høje lyd men uden at der var et låg mere...for det lå jo allerede på gulvet.

Sådanne ting irriterer mig, for jeg vil sove i fred om natten

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 30-03-06 01:03

Det er som om der er nogen der der holder øje med med mig,ikke fordi jeg bliver rasende bange,men deter da ret ubehageligt.Det er lidt af en familiesvaghed?? Min Datter har fået fjernet nogen ånder fra en gammel ejendom de købte. Nu er det som om de er over det hele!!!!!Jeg vil lige sige at Jeg altid har haft de fornemmelser.Men er man skør eller hvad??????

Kommentar
Fra : Ursus01

Dato : 30-03-06 01:16

Du er ikke skør, jeg kan også opleve sådanne ting, men hvis du er bange for det synes jeg du skulle finde frem til en som har med disse ting at gøre. Den side som frk.findus satte på ser god ud, hvis man altså bor i København...

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 30-03-06 01:22

kære fr.fidus
1000 tak for svaret.Det er heller ikkke sjovt når et glas pludtselig flytter sig fra min mands tallerken til min ved middagsmadenVil gerne skrive med dig ,men nu er det hvis sengetid.Godnat med jer.Jeg er 49+
Hilsen fra Kissan

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 30-03-06 01:35

Kissan... tak for din private besked, sender dig lige et retur svar.

Du er slet ikke tosset, og der kan også sagtens være åndelig aktivitet der hvor du er. Man kan ikke bare fjerne ånder.... De er jo overalt. Men man kan begrænse sin åbenhed overfor dem, og lære at håndtere de oplevelser man får. Og man kan også forsøge at sende ånderne videre.... nogen bliver et vis sted fordi de ikke forstår situationen ( at de er døde).... og derfor behøver de hjælp til at komme over. Det jeg gør er at jeg beder bønner og beder den afdødes familie om at komme til hjælp. De fleste har det også langt bedre med at leve i harmoni sammen med dem end at bekæmpe dem. Er det dirkekte ubehageligt at være i huset, ville det måske være en idé at få et medium ud og forsøge at arbejde med energierne. (kan ikke lide at kalde dem spøgelser da det giver mig et billede af casper the friendly ghost eller en dårlig scene fra ghostbusters)
Jeg arbejder selv med afdødekontakt og "renser" huse, men jeg ville i først eomgang hvis jeg var dig, finde ud af om det var nødvendigt at få renset ud?

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 30-03-06 14:16

Hej, kissan.

Kender du nogen, der er døde?

Eller tror du, det er nogle fremmede ånder, der er i rummet hos dig?

Eller er du bange for, at nogen der er levende, kikker på dig, og du kan mærke det?

Jeg spørger sådan, fordi det vil være tre vidt forskellige situationer...

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 30-03-06 14:32

Ja undskyld Birgitta... men når et glas pludseligt flytter sig tror jeg næppe det er nogen fremmede der kigger...

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 30-03-06 14:47

Nåh, jeg så ikke kissans sidste indlæg...
Men det ene udelukker ikke de to andre...

Især fordi jeg har indtryk af, at kissan er utryg ved nogle fornemmelser.

Det kan altså enten være fordi hun ikke gør sig klart, at det er nogen, som hun kender og elsker, der er hos hende.

Eller det kan være fordi det vitterligt ER nogle fremmede ånder, der optræder. Så skal hun sandsynligvis have hjælp til at fjerne dem.

Og den sidste mulighed er altså at det er en person i levende live, der har kræfter til at flytte på ting hos hende... Uvist af hvilken årsag. Men nok den eneste "måske farlige" mulighed..
Jeg tror godt, at modtagelige mennesker kan føle, om nogen "tuner ind" på dem. Her taler jeg jo nok om telepati-telekinese...

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 30-03-06 15:31

Ja der er jo mange muligheder..

Og så kan 5 fjer hurtigt blive til 10 høns...hahahaha

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 30-03-06 16:41

Hva'?

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 30-03-06 21:04

Hej til jer alle .Hved ikke rigtigt endnu hvem der skal have mit+
Til Birgitta vil jeg sige at jeg kender mange der er døde,og desværre for tidligt.
Jeg vil meget gerne fortsætte denne tråd.
Kan jeg stadig give point til den heldige,og fortsætte tråden??????
Knus fra KISSAN

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-03-06 22:22

du kan sagtens give point og fortsætte tråden - med det forbehold at dem der er interesserede køber dit spørgsmål - lader du være lukker kandu automatisk om en måned og fratager dig et minimum point (dog - er der et svar andre kan få brug for er det en god ide at acceptere svar)

Godkendelse af svar
Fra : kissan

Dato : 30-03-06 22:39

Tak for svaret frk.fidus.

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 30-03-06 23:11

hEJ bIRGITTA
hVORDAN MENER DU MED NULEVENDE DER KIKKER PÅ EN ?????

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 30-03-06 23:51

Selv tak...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-03-06 01:07

kissan - jeg formoder birgitta mener at ting flytter sig ved telekinese - tankens kraft - hvor hun skriver
Citat
Og den sidste mulighed er altså at det er en person i levende live
- hvad der også gøres opmærksom på.
Telekinese kan forekomme fra en person uden at personen er vidende om det - det er dog rimelig sjældent
Lad dig ikke skræmme unødvendigt - der kan være langt flere og absolut ikke skræmmende muligheder

tuner ind på een - kan du oversætte til blot tænker på een - du kender sikkert lidt af det med små eksempler som for eks at man tænker på en person der enten ringer eller kommer i samme øjeblik osv