/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Dødsfald +++
Fra : molokyle
Vist : 780 gange
39 point
Dato : 28-03-06 10:54

Min akvariefisk 'ram2' er gået af gårde, mæt af dage. Denne sure blå gurami blev 3 år, hvilket er en meget høj alder for en labyrintfisk. Nu lever Frk. Uro ..som er en hun på blot 5 måneder, men lige ved at være kønsmoden, uden mage.

Næste mandag indkøbes en ny han, men hvad skal han hedde?

I Akvariet findes nu:

Keldd og Toupie (Perlegurami: han+hun)

natmaden, ans og mango (Kampfisk: han+hun+hun)

emesen, Eyvind og e.c. (Kuhliål ?+?+?)

..og så altså Frk. Uro (Blå Gurami: hun)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 28-03-06 11:00

molokyle ære være dens minde jeg følger med dig i denne svære stund skal du ha krisehjælp eller bare brug for at snakke så er vi også her på kandu klar til at støtte op og hjælp dig
et navn til fiske kunne være DDRAM

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 28-03-06 11:10

for fanden da Molo..her troede jeg lige , da jeg så overskriften, at der var nogen (ikke fisk men mennesker) der var døde...
Pyha..lettelsen var stor da det bare var RAM2 ..han var en skidt-fisk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-03-06 11:19

thyfoon -> ram2 var en profil her på kandu, som blev hældt ud fordi han havde svært ved at være sin mund ...men måske den sku' hedde thyfoon ? Det er da et godt fiskenavn

mangorossa -> Skidtfisk Jeg ville da nok have sat spørgsmålet i Sorg & Krise i stedet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-03-06 11:22

..være sin mund?

..vare sin mund, sku' der ha' stået. Dråben var vist da han lod sine latrinære udgydelser gå ud over en medarbejder på kandu.dk.

Jeg synes nu han var et festligt indslag, men det var nu heller ikke mig det 'gik ud over'

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : thyfoon

Modtaget 49 point
Dato : 28-03-06 11:25

molokyle du må gerne opkalde fiske efter mig det vil da være en MEGET stor ære

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 28-03-06 11:54

thyfoon det bli'r.

Den skal blive behørigt døbt på mandag, når jeg får den hjem

..mon man kan få mobiltelefoner til fisk?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 28-03-06 12:08

Hvordan foregår fiske-dåb?

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 28-03-06 12:09

ØV.

Jeg kom forsent med MIT forslag - Brokke - af samme årsag.

NÅ - så må du leve med stormvejr i "havet" omkring natmad (og de andre).

Det havde da været mere hyggeligt med lidt stilfærdig brokkeri - eller hur ???

Hel dog lykke med den lille ny - og lad nu være med at tæmme den, ikk'

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 28-03-06 12:13

MOLOKYLE du må gerne sende et billde af den *ss*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-03-06 12:15

Balcanard -> Det ka' jeg ikke helt huske ...selvom jeg har arrangeret nogle fiskedyppelser før. Det eneste jeg ka' huske er: Det kræver en forsvarlig mængde øl og snaps

Det var sørgeligt du ikke ku' komme ud af fjerdene før Brokke. For du var nemlig den første jeg selv havde i tanken

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-03-06 12:19

Sund, at det ikke er en hunfisk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-03-06 12:19

thyfoon -> Du ligner nok alle de andre : http://www.jjphoto.dk/fish_archive/aquarium/trichogaster_trichopterus.htm

..yderst til venstre

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-03-06 12:21

Æret være dit lille "familiemedlem", som jo nok savnede de evige jagtsøer.......

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-03-06 12:23

Er det ikke lidt usmart at kalde flere fisk for "Johnny Jensen"

Hanne

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 28-03-06 12:34

Du skulle købe en lille haj og kalde den Arne Jakobsen.
alimak

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 28-03-06 12:40

Fjerene ??? - næh - hør nu - kl. 1054 !!!!

Citat
..mon man kan få mobiltelefoner til fisk?

Selvfølgelig - hvordan sku' de ellers kunne "boble" sammen - problemet er, om du har plads til en sendemast.