/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
vi har arvet .....
Fra : burt28
Vist : 633 gange
100 point
Dato : 26-03-06 21:02

vi har fået et maleri af en maler der hedder h. ryther. vi har fået at vide at det hedder fiskerkonerne.
hvordan finder vi mon ud af mere omkring dette billede?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-03-06 21:31

Umiddelbart er det ikke til at finde oplysninger om en maler af det navn, så det er nok ikke noget der er særlig kendt, men du kan prøve at henvende dig til antikbrevkassen og få en vurdering

http://www.antikbrevkassen.dk/

mvh dova

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 26-03-06 23:07

er det til salg ?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-03-06 23:18

burt28 - Ja måden er jo at man skriver navnet ned på maleren og også titlen.
Så kan man begynde. Men man skal være HELT sikker på begge dele.
Hvordan ved du f.eks. at maleren hedder h. ryther??

At der står h. ryther på maleriet behøver ikke at betyde at h. ryther har malet det.
Hvordan kan du være sikker på at værket har en titel, og at denne er: fiskerkonerne?
Hvor gammel tror du selv maleriet er?
Hvorfor tror du det?
Hvor gammel er rammen?
Hvor ved du det fra?

M.h.t. malerier, er der så mange spørgsmål som vi alm. mennesker ikke kan svare på.

Overlad noget sådant til eksperterne.

M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 26-03-06 23:59

Der er altid en auktion handler,,,,,en af DE STORE ikke en marscandiser, som mig.
Ellers send et billede ind til DR, de plejer at være behjælpelige med det hele,

Har du, en nu og her pris

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-03-06 01:16

Så så - Sufus, din elendige gamle halvfede krejler. Lad nu lige burt28 finde sit eget fodslaw her på Kandu, før du begynder at udnytte ham til dine små krejler-eventyr.

Kan du ikke svare, så hold din kæft. Hvor svært kan det være??

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-03-06 01:24

burt28 - > Du har været kanduer siden 2003. Du har stillet 6 spørgsmål før dette. Du har endnu ikke lukket ét eneste af dem.

Hvorfor lukker du ikke dine spørgsmål?

Du har i ALLE dine spørgsmål fået svar.

Er du virkeligt SÅ dårligt opdraget, at du ikke har lært at sige "Tak for hjælpen?"

Jeg klikker ud nu, og har ikke tænkt mig at hjælpe burt28 igen. Magen til uopdragen lille skiderik skal man sgu lede længe efter.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 27-03-06 06:59

og arne er stadig på jagt efter nemme point i den kendte gamle stil, med at svine folk til

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-03-06 07:14

trimare46 - Kom med en kommentar til spørgsmålet, eller lær at holde din kæft.
Hvad er det du gør? Du sviner mig til. Er du virkeligt så dum, at du ikke selv kan se det?

Du sviner mig til, men kan ikke indse at du er den største idiot, netop fordi du blander dig i en tråd hvor du ikke KAN andet end svine mig til. KÆMPE-IDIOT.

Men da du nu ikke har nogen speciel stor hjerne, vil jeg da lige give dig en chance mere:

Kom med en kommentar til spørgsmålet.

Kommentar
Fra : burt28

Dato : 27-03-06 20:48

hej

beklager at jeg ikke har lukket de spørgsmål jeg tidligere har stillet. Dette er ikke for at være uopdragen men nok nærmere manglende viden - har brugt siden som spørgeside og måske ikke helt har sat mig ind i reglerne - beklager atter.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-03-06 20:44

OK burt28. Alt forladt.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 28-03-06 21:59

altså du er virkelig nuttet, når du hidser dig op, arne