/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
fremstillelse af et banner
Fra : fryserlarsen
Vist : 392 gange
40 point
Dato : 22-03-06 10:54

Hej med jer

Jeg skal ha fremstillet et banner i størrelsen 6 * 28 cm, eller noget jeg evt. selv kan forstørre uden det ændrer på kvaliteten.

Så jeg vil høre om der evt er nogen der kan fremstille sådan et til mig?

Det skal indeholde følgende: Der skal stå Vibse's Rejser på, det skal indeholde et par hvepse (bier), jeg er ik helt sikker på baggrundsfarven, den vil jeg lade jer pusle lidt med.

Men jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig med dette.....i kan evt sende et resultat til mig på fryserlarsen@hotmail.com

Mvh Michael

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 22-03-06 10:56

det kan du selv lave helt gratis - kræver bare du lige sætter dig ind i det

painter 25 herfra :

http://jansfreeware.com/jfgraphics.htm

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-03-06 11:02

ps.. du har stillet spørgsmålet to gange - du kan annullere det der ikke er skrevet i så du undgå forvirringen der kan opstå

Godkendelse af svar
Fra : fryserlarsen

Dato : 22-03-06 11:03

Tak for det......

Problemet er bare at jeg er elendig til den slags

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-03-06 11:05

gik da godt nok med det her - nu har du hele tre ude - gå ind i din profil og find de andre spørgsmål og slet før nogen skriver

Kommentar
Fra : fryserlarsen

Dato : 22-03-06 11:06

hej igen.....

det er med vilje jeg har skrevet i et par forskellige foraer.....for at finde en der er god til den slags

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-03-06 11:11

ok så da - men prøv selv du kan downloade paintshop pro som trial version på 30 dage - der er en megagod banner wizard der er meget nem at bruge

http://www.html.dk/software/00090/

Kommentar
Fra : fryserlarsen

Dato : 22-03-06 11:21

Det er muligt.

Men jeg har ikke den tekniske snilde når det gælder logoer eller bannere.
Endnu engang derfor er det jeg prøver at få en der er både hurtigere og bedre til det end jeg selv er