/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Priser på forbrugsstoffer
Fra : myg
Vist : 563 gange
50 point
Dato : 18-03-06 15:03

Jeg så lige en annonce om en Minolta farvelaserprinter til ca 2.500 kr. - det er da ret billigt!

Er der nogen, der ved noget om priserne på forbrugsstoffer / toner til farvelaserprintere?

Jeg ved kun så meget, at der skulle være temmelig stor forskel herpå.

Canon - har jeg hørt - skulle vist være i den billige ende ??? - men hvad med Minolta ?

Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 25 point
Dato : 18-03-06 21:01
Kommentar
Fra : dabj

Dato : 18-03-06 21:23

Og her er så til Minolta
http://www.edbpriser.dk/listproducts.asp?ID=55&Parent=379&Sort=&Gallery=&Producent=1458&Line=1751&Model=26623

Men det afhænger selvfølgelig af hvilke modeller det er til
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : myg

Dato : 19-03-06 18:53

Jeg har ikke selv de store problemer med at slå priserne op i edb-priser.

Jeg var mere interesseret i evt. links til artikler om emnet og helst, at høre fra nogen, der har egne erfaringer med farvelaserprintere.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 19-03-06 19:35

Helt ok, men så kunne du jo havde spurgt om det og ikke om priserne

Kommentar
Fra : myg

Dato : 19-03-06 20:10

Ok - godt ord igen. Nu skal det ikke gå hen og blive ordkløveri.
Konkrete priser på bestemte tonerpatroner er én ting. En sammenligning af forbruget (i kr.) på maskinerne set over en periode er en lidt anden ting.
Beklager, hvis ikke jeg har udtrykt mig tydeligt nok.

- men jeg vil stadig gerne høre om det .....

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 20-03-06 21:50

Jeg har en kæmpe af en Minolta på jobbet. En kombineret A3 printer/scanner/kopimaskine til netværk. Den er så langsom at når jeg vil printe den første gang om morgenen, kan jeg nå og hente kaffe og det er altså langt at gå efter den skal jeg lige hilse og sige. Om de nye af Minolta printere er blevet bedre ved jeg ikke mendu må ellers godt købe min.

Kommentar
Fra : HGuL

Dato : 01-05-06 12:31

Nu bliver der jo opgivet på edbpriser.dk hvor mange sider der kan printes på de forskellige tonerpatroner, og så længe du ikke opgiver hvilke modeller du har kig på, er det jo ret svært at fortælle dig hvad prisen er pr. side.

Godkendelse af svar
Fra : myg

Dato : 01-05-06 16:57

Tak for svaret dabj - selv om vi gik lidt forkert af hinanden prøvede du da.