/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Navigations program
Fra : Shamrock
Vist : 755 gange
100 point
Dato : 15-03-06 21:40

Hej gode hjælpere.
Jeg har anskaffet en HP 6340 PDA samt en GPS og et TomTom 5 nav. program.
Programfilerne ligger hulter til bulter og det er ikke let at vide, hvad der skal kopieres til SD kort og hvad der skal lægges på selve PDA.en.
Er der en frisk sjæl som har et par guldkorn ??

De venligste hilsninger

Shamrock

Kommentar
Fra : poul1erik

Dato : 16-03-06 05:54

Prøv at se på.
www.pocketfreak.dk

Kommentar
Fra : syrena

Dato : 16-03-06 10:04

Prøv Ældresagens PC-Support onsdag den 22. marts 2006 kl. 12:30-15:00 (tlf. 70-10-10-06), der sidder en rutineret bruger (Kjeld) af en PDA samt en GPS og et TomTom 5 nav. program.

Syrena

Kommentar
Fra : Shamrock

Dato : 17-03-06 22:32

Hej Syrena.

Ok - ham prøver jeg (selvom man ikke lige selv befinder sig i foreningens medlemsregister)

Mht. point - så holder jeg lige hestene !!

Go´ weekend !!

Shamrock

Accepteret svar
Fra : syrena

Modtaget 100 point
Dato : 18-03-06 09:11

Alle mennesker (primært seniorer) kan kontakte Ældresagens PC Support i dagene mandag-fredag kl. 10:00-15:00 og få gode råd og vejledninger hos frivillige (øvede og venlige) supportere. Man behøver ikke at være medlem af Ældresagen.
Telefonnr. 70 10 10 06 er til lokal takst.
Af hensyn til en Ældresags-rapport bliver man spurgt om ens alder og postnummer. Supporterne har som regel meget travlt, så der kan forekomme en mindre ventetid.
God fornøjelse!

Syrena

Kommentar
Fra : Shamrock

Dato : 20-07-06 09:40

Hej Syrena.

Undskyld den noget sene tilbagemelding, men jeg har været langt omkring med mit problem - og det er ikke løst endnu, dvs. at jeg har opgivet !

Men du skal da have points for din henvisning - så tak !