/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Trådløs laser mus , navn Zolid
Fra : maxhankat
Vist : 1758 gange
200 point
Dato : 11-03-06 17:18

Er der en venlig sjæl her i Kandu der kan oplyse mig om, et tilbud der er i Aldi - nemlig en trådløs laser mus med navnet Zolid - er noget at investere i for en bruger af en almindelig bærbar Pc eller/ og en stationær Pc med Windows Xp? (kun privat brug)

Ikke fordi jeg selv vil købe den til mit eget brug men bruge den til en gave til én, der har både en stationær Pc og en bærbar - begge til privat brug.

På pakke oplyses det, at den har 10 knapper med scroll hjul Applikationsknap på musen - så man kan skifte imellem forskellige Microsoft Office applikatione.
Endvidere:
Agilent sensor
Kan anvendes på mange slags overflader
1600 dpi
2 kanaler
inklusiv bordlader station
USB forbindelse
inklusiv 2 x AAA NiMH genopladelige batterier (alm. Alkaline batterier kan anvendes)
Prisen er 199.- kr. hvilket jo ikke er en formue, undtagen hvis den ikke er noget værd.

Skal man have nogen større viden og teknisk kyndighed for at operere med sådan en mus, eller kan det læres af de fleste?
Er der nogen særlig grund til at man absolut ikke skal købe den?

Mvh
maxhankat

Accepteret svar
Fra : wibbi

Modtaget 210 point
Dato : 11-03-06 17:25

Det lyder da som et ok tilbud. Aldis spotvarer indenfor elektronik plejer at være i orden. Så køb du bare!
Spørgsmålet er om man bruger alle funktionerne, men så er de der da hvis man har brug for dem. Prisen er i orden.
Hilsen Lillian

Godkendelse af svar
Fra : maxhankat

Dato : 11-03-06 19:18

Tak for svaret Lilian/wibbi.

Det er da et fint nok svar for mig.
Nej, jeg ved såmænd heller ikke hvad jeg skulle bruge alle de 10 funktionsknapper til så sådan umidelbart, men det er vel til at finde ud af lidt efter lidt.
Og nå nu sådan et ung, og snart konfimeret, pige ønsker sig en "fed" mus til sine computere, så kan det nok ikke væres så forkert.
Ja, jeg skriver faktisk computere i flertal, for hun har en stationær og får en bærbar af sin fader - sådan.

Tak for svaret og god weekend.
Mvh
maxhankat