/ Forside/ Teknologi / Udvikling / C/C++ / Spørgsmål
10  strarup 270
Half life 2 mod
Fra : drblah
Vist : 502 gange
50 point
Dato : 05-03-06 11:40

hej

Jeg vil gerne lave en mod til Half life 2. Så jeg fik downloaded de programmer jeg skal bruge (tror jeg nok).
Jeg starter Source SDK og kører "Create a Mod" og derefter følger jeg denne guide:

http://developer.valvesoftware.com/wiki/My_First_Mod

Problemet opstår når jeg trykker "Build Solution." Den starter fint nok men pludselig siger den "Build faild"

hvad er der galt?
kan det være noget med at jeg bruger "Microsoft visual C++ 2005 v.8" og ikke "Microsoft visual C++ 2003 v7.1" som de i guiden bruger?

Kommentar
Fra : Vasl

Dato : 11-07-06 02:27

Dit Problem ligger ikke i versionsnummeret, eftersom at nyere versioner af programmer kan det samme som tidligere versioner, men de har bare fået tilføjet nogle flere egenskaber. Så du bliver desværre nødt til at finde problemet et andet sted!

MvH. Mik

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 17-12-06 20:17

Læs lige det, der står under "Open the MOD solution":

"In case you're using Microsoft Visual C++ .NET 2005 read Compiling under VS2005."
http://developer.valvesoftware.com/wiki/Compiling_under_VS2005

//Kettedk