/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
skrivebord ikoner
Fra : 19431225
Vist : 1743 gange
45 point
Dato : 04-03-06 18:09

Hej

Jeg ved ikke hvad jeg har gjort, men teksterne under mine ikoner på skrivebordet er blevet markeret med en blå ramme, hvordan får jeg dette fjernet, så det er som standard

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 04-03-06 18:24

Højreklik på skrivebordet, vælg "egenskaber" -"temaer"- "windows klassisk"

Hvis der ikke er blå ramme som standard, så skulle det løse det.....
Men hvis du har et baggrundsbillede på skrivebordet, så ryger det vist også...

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 04-03-06 18:24

Hej du, først vil jeg lige fortælle at du også kan skrive i søge feltet her på siden og finde en hel del gode svar på dit sprøgsmål, det er ikke et surt opstød fra min side blot et tip til dig

jeg fandt denne som du skulle kunne bruge
http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=7552

Kommentar
Fra : 19431225

Dato : 04-03-06 18:59

jeg har klaret det med en gendannelse, det er ikke det bedste idet det er andre indstillinger man skal til at ændre, men tak for hjælpen

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 04-03-06 19:22

gendannelse er godt...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-03-06 19:22

Du kunne have nøjes med at højreklikke på skrivebordet vælge: Arrangere ikoner efter og ned og klikke på Lås elementer med webindhold på skrivebordet

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 04-03-06 20:57

Jaminsandten... Sådan kan man lave tekstbaggrunden til ikonerne blå... og tilbage igen...

Hvor bliver vi kloge..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-03-06 04:14

plejer at gøre sådan:
højreklikke på skrivebord - i egenskaber for skærm vælger du udseende - derpå effekter - vælg så enten standard eller cleartype - genstart - så burde det blå være væk.