/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
fejlmelding
Fra : geoing
Vist : 570 gange
500 point
Dato : 03-03-06 15:44

ve afspilning af spil får jeg følgende fejlmelding.

først mm6.exe har fundet følgende fejl-

ved detaljernestår der så følgende :
C:/ docume~1 ejer\LOKALE 1/TEMP\e239.APPCOMBAT.BXT
HVAD BETYDER DETTE? OG HVORDAN REPARERER MAN DETTE ?

gEOING

Kommentar
Fra : hotmaildude

Dato : 03-03-06 15:50

Hjemmesiden: http://members.cox.net/dave.caspermeyer/ Har tilsyneladende en løsning på problemet.... Jeg går ud fra at det er Might & Magic du spille....... Overskriv mm6.exe med en af filerne på siden....

Pøj Pøj.....

Kommentar
Fra : Studerende4444

Dato : 03-03-06 22:10

hvad er det for et spil. Er det Might and Magic.. Måske skal du bare afinstallere spillet, og installere det igen.

Jeg har dog også haft et lign problem, men med Battlefield 2, som ikke ville blive installeret ordentligt, hvilket resultere i at spillet crashede. Her fandt jeg dog ud af at mit RAM var defekt, og det var det der lavede alle problemerne..

Kommentar
Fra : geoing

Dato : 03-03-06 23:41

hej allesammen

nej det er ikke might & magic-det er et ganske almindeligt børnespil som minebørnebørn spiller på min computer det hedder Magnus & Myggen .
jeg har afinstalleret det flere gnage og igen installeret det , men ligemget hjælper det samme meddelelse dukker op

geoing