/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvem vandt?
Fra : molokyle
Vist : 1250 gange
63 point
Dato : 01-03-06 20:56

Når nu ikke andre har spurgt? ....så føler jeg mig kaldet

..som overskriften antyder: Hvem vandt vaffeljernet i Februar?

Jeg kan ikke se det fremgår nogen steder?

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 63 point
Dato : 01-03-06 21:00

Det gjorde Herbie, du kan se det under - månedens lodtrækning -

Tillykke med din mor ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

God bedring til dig

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-03-06 21:05

Citat
Herbie 430 390 310 230 130 VINDER

http://www.kandu.dk/Contest.aspx

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 01-03-06 21:45

Er det målene? Det minder om "Bibi Jensen, Husum" ... eller noget ...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-03-06 21:54

Molo - Tag dig sammen. Så svært kan det sgu da heller ikke være?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-03-06 22:33

Herbie med dit vaffeljern, jeg havde helt glemt at det var lodtrækningsdag, men endnu engang herfra.

//bentjuul

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-03-06 23:17

med vaffeljernet..................kan det bruges til

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 02-03-06 01:53

Jamen herfra også
- Vafler til Elektrisk Vaffeljern http://www.maduniverset.dk/show_opskrift.phtml?uid=1908&opskrift=Vafler%20til%20Elektrisk%20Vaffeljern
Belgiske Vaffler http://food4u.dk/opskrift/?id=1971
Svenske Vaffler http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=4591&Svenske%20vafler%20(Vaffel)
Så er der da lidt at gå i gang med
Molo... Nordsted1 siger god bedring... var ikke klar over du var syg, så go' bedring herfra også.

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 02-03-06 07:54

Tak for svaret Nordsted1 og for den pæne hilsen til min Mor

Ja, NU kan jeg se vinderen, men det kunne jeg altså ikke igår kl. 20:56
Jeg tjekkede, og dobbelttjekkede ! Det var ikke blot fordi jeg er syg. Jeg kunne se trækningerne, men altså ikke vinderen.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-03-06 13:17

Selv tak

Du har nok fået smittet pc'en med en virus håber du når at blive helt frisk til festen på lørdag