/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
XP blokerer fotos
Fra : falconi1
Vist : 510 gange
100 point
Dato : 28-02-06 16:07

Jeg kan ikke finde,hvor jeg skal stille på min XP, for at den ikke skal blokere, hver gang jeg prøver at åbne et af mine billeder fra mit digital camera.

Det er som en slags "pop-up" blokker, som kommer hver gang jeg prøver at åbne et af de billeder, som jeg har lagt på PC'en fra mit camera.

Kommentar
Fra : falconi1

Dato : 28-02-06 16:27

Tilføjelse:
Det er en pop-up som siger noget med ActiveX og som popper op flere gange for hvert billede, jeg åbner.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 28-02-06 16:59

Tryk på POP'upen og vælg så: Installer Active X, så er problemet løst.

Clou

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-02-06 17:58

Du kan også lige se om dine indstillinger for AktiveX er ok - du gør følgende:

Gå op i menupunktet "Funktioner" videre til "Internetindstillinger" her vælger du fanebladet "Sikkerhed". Nu markerer du internetikonet øverst - herefter går du ned og trykker på "Brugerdefineret niveau" og herinde kan du foretage dine indstillinger for AktiveX objekter.

Du kan her se hvordan mine indstillinger står http://bentjuul.bsjh.dk/aktiv/

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-02-06 18:04

Glem mit forrige indlæg - det er jo ikke i Browseren du har problemet, men i Windows.

//bentjuul

Kommentar
Fra : clou

Dato : 28-02-06 18:10

Hej Bent Juul

Jeg vil så lige sige dig tak for linket, det kan jeg godt bruge!

Må jeg kopiere eller "kun" linke til det på min egen hjemmeside?

Clou

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-02-06 18:25

Du snupper bare det du kan bruge Clou - det er da kun dejligt når nogen kan bruge det.

//bentjuul

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 100 point
Dato : 28-02-06 19:49

Du kan prøve at højreklikke på et af dine billeder og vælg "Åbn med" og så vælg f.eks. "Windows Billed- og Faxfremviser" eller et andet af de programmer der bliver foreslået.

Hvilket program bruger du normalt til at se dine billeder i ??

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : falconi1

Dato : 01-03-06 09:52

Tak for svaret bentjuul.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-03-06 11:36

Selv tak

Du kan også prøve at højreklikke på et af dine billeder og vælg "Åbn med" og så "Vælg Program..." nu vælger du så det program du vil bruge og herefter sætter du et fluben i "Brug altid det valgte program til at åbne denne filtype" så virker det hvergang du trykker på dit billede.

//bentjuul