/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
SM-Buskontroller
Fra : jlbendtsen
Vist : 625 gange
250 point
Dato : 26-02-06 13:55

Hej herude

Står med et lille problem
Forleden havde jeg lige kort deaktiveret mit lan kort da jeg så gen aktiverede kortet poppede der en meddelelse op om at der var fundet ny hardware.. men så stod der ligepludselig SM-buscontroller under andre enheder.. prøvede så at geninstallere motherboardet men det hjalp ikke

Bundkortet er et ECS P4S5A/DX+
Har snart prøvet alt..

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-02-06 14:30

Lidt underligt da du ikke har Intel chipset på det motherboard!
Du skulle måske installere sis chipsettet igen
http://www.ecs.com.tw/ECSWeb/Downloads/ProductsDetail_Download.aspx?DetailID=39&DetailName=Driver&DetailDESC=P4S5A/DX%20(5.1A)&MenuID=35&LanID=9

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 27-02-06 09:02

Det har jeg også prøvet uden held..
kan det evt være onboard lydkortet at den mener at have fundet???
det har den før gjort men der stod det som multimedie kort..

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-02-06 14:13

Ved det ikke men det lyder som om der er noget rod med dine driverfiler! Har du prøvet bare at fjerne SM kontolleren i enhedshåndtering og så genstarte?

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 27-02-06 16:45

Ja.
så forsvinder den men kommer igen hvis jeg søger på hardwareændringer

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 28-02-06 11:55

Chipsettet bør i øvrigt hentes på sis´s egen hjemme side da at ECS åbenbart ikke "gider" at beskæftige sig med ældre bundkort..
så jeg har da fået alle de nyeste drivere men det hjalp vidst ikke på problemet da at den stadig dukker op hvis jeg søger efter hardwareændringer

Annuller spørgsmålet
Fra : jlbendtsen

Dato : 20-09-06 07:51

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål