/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Spiritisme / Spørgsmål
10  svendgive.. 200
en rigtig god bog
Fra : elskerdyr
Vist : 572 gange
50 point
Dato : 25-02-06 10:34

I Sandhedens Ånd 199,- dk. ISBN. 87-991095-0-6

Bogen *I sandhedens ånd*. Skrevet af mediet Eva Useinovski. Bogen er skrevet i let læselig sprog, med fortællinger fra det virkelige liv og historier fra samarbejdet med åndeverden. Alt overskud fra bogsalget går til børn i krigsramte lande. Eva har valgt Unicef som modtager af pengene fra overskuddet....

Prøv den knus Line

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 25-02-06 12:01

Hvis du ikke har spørgsmål, hvorfor så ikke lægge det ind som tip.?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-02-06 12:10

Det ville måske være en ide at lægge det som et tip, men nu kan elskerdyr jo ikke få sine point retur.

En ide ville så være at henvise til dette link

http://www.chester.dk/ProductDetails.aspx?pid=1455701

der kan man læse om bogens indhold.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 25-02-06 12:15

Tja det er jo nok et tip, men jeg vil da få fat i bogen. Bare det at overskuddet går til sådan et formål, så skidt da med, hvor du har fået puttet tippet ind

Vi skal alle kravle før vi kan gå.
Jeg er selv ret ny herinde, og har da også lavet en lille fejl.
Hurra for fejlene, det er dem vi lærer mest af.