/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java Scripts / Spørgsmål
10  konsulent.. 626
Dropdown
Fra : thewizards
Vist : 514 gange
40 point
Dato : 24-02-06 19:38

Til alle jer som har hjulpet mig gennem problemet med dropdown, vil jeg gerne takke. Jeg har lykkeligt fået et nydeligt dropdown, som jeg er yderst tilfreds med. Jeg arbejder stadig med fornyelse.

Ved samme lejlighed kan jeg jo spørge om, hvordan jeg kan få et automatisk rullende diasshow på min hjemmeside. Når der logges ind på mit websted, kunne jeg tænke mig at der automatisk vises en række billeder, som kører uden stop, som en cyclus. Jeg bruger office 2002 med frontpage. Håber at det er til at forstå

Mvh
W

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 24-02-06 20:34

Jeg er nysgerrig... Hvordan ser den dropmenu så ud????

Kommentar
Fra : severino

Dato : 24-02-06 21:47

Skal dit dias show være med hårde skift eller med en fading funktion, eller som om der vendes et blad på siden???

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 25-02-06 08:50

Kan du bruge dette.
Du kan indsætte alle de billeder du vil, og bestemme højde og hastighed
http://www.steenmartinsen.dk/html/fadeslideshow/index.htm
Kan hentes her ,,,fading slideshow,,,,
http://www.steenmartinsen.dk/html/index.htm

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 25-02-06 08:52

Det hedder--
Slideshow, med fading effekt.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 25-02-06 08:57

Når du skifter billederne ud, så kald dem det samme, som dem du sletter.
Billed størrelse skal du tilpasse, til størrelsen af slideshowet.
Og hvis du vil flytte rundt med det på din side, så sæt det i et layer.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 25-02-06 09:04

taliskoko

Også mig.

Kommentar
Fra : molokyle