/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Sex And The City.. Carries hår
Fra : rwo
Vist : 1430 gange
200 point
Dato : 19-02-06 16:36

Hej!

Jeg skal snart til en meget stor fest - og jeg har et brændende ønske om, at min frisør skal sætte mit hår som Carries, i den scene hvor Charlotte bliver gift 1. gang (Trey McDougal).

Altså det hår Carrie har, da hun er brudepige...

Jeg har kigget rundt på nettet efter et billede af netop dette hår - men kan ikke finde det..

Kan du hjælpe - PLEASE!

rwo

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-02-06 17:45

Her er der glimt fra serien, hvis du venter så kommer der også et billede af det du efterlyser, for mig ligner det fletninger der er snoet rundt om hovedet??

http://www.hbo.com/city/episode/season6/episode82.shtml

Accepteret svar
Fra : musenfryd

Modtaget 200 point
Dato : 19-02-06 20:07

næsten rigtigt link, bafre forkert bryllup
Her er den rigtige frisure (og også noget smartere)
http://www.hbo.com/city/episode/season3/episode42.shtml

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 19-02-06 20:22

Musenfryd... det er det rigtige hår.. men jeg ønsker mig nu et billed, hvor man kan se lidt mere af det

Selvom det sikkert ikke er helt nemt...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-02-06 21:26

Har du ikke en kvindelig bekendt på 50-60 år?? den frisure var meget populær i 50'erne. Så vidt jeg kan se, er det en hestehale, lagt ovenpå noget fyld (tror den blev kaldt for valk), min mor brugte nogle nylonstrømer, lavet til en lille bold. Denne bold blev lagt på hovedbunden, og hestehalen blev så fordelt ovenpå, så bolden ikke kunne ses, derefter blev håret sat fast med en masse hårnåle, de der lange U-formede, hele vejen rundt om bolden.... Gav dette nogen mening, ellers så spørg igen,så skal jeg se om jeg kan forklarer det anderledes

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-02-06 22:44

http://www.bryllup.dk/bryllupsforum/uploads/post-494-1100609448_thumb.jpg

http://www.bryllup.dk/bryllupsforum/uploads/post-494-1091708916_thumb.jpg

Måske er det noget i den retning.

Det er en klassisk "Up-style" frisure, som kan laves i utallige variationer.

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : rwo

Dato : 13-06-06 02:50

Tak for svaret musenfryd.