/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
BjarneD
Fra : ans
Vist : 565 gange
100 point
Dato : 17-02-06 16:44

Du behøver ikke at fedte for at få point

God weekend

Hilsen ans

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 110 point
Dato : 17-02-06 16:46

Det er det jeg siger, du er skarp-sindig, Ans.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 17-02-06 17:10

ans? hvorfor er det kun de få udvalgte, som får ønsket om en god week- end.
hvis jeg nu også melder mig under fanerne og siger: hvor er du skarpsindig ans, vil det hjælpe?
jeg prøver - hvor er du skarpsindig, ans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-02-06 17:12

God weekend aasenissum

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-02-06 17:20

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-02-06 17:32

Jamen dog. Jeg vil også.

GOD WEEK-END Ans, aasenissun, moster Hanne og hvem der ellers måtte droppe ind.
Fra Bjarne

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 17-02-06 17:32

Tak for svaret BjarneD

Hilsen ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-02-06 17:34

Tak BjarneD

De sidste indlæg blev sende på samme tid, skarpsindighed

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-02-06 17:36

Ja netop!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-02-06 17:38

sende=sendt

Der var jeg ikke skarpsindig

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 17-02-06 17:57

Er De forvirret - abonner på "small talk" - og bliv mere forvirret !!!

Jeg er er ny i disse fora - er der nogen mening i dette pointrytteri, bortset fra det eventuelle konkurrencemoment, der måtte være ?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-02-06 18:06

brokke44

Du skal ikke være forvirret.
Jeg har tidligere opretet et andet spørgsmål, men da det kun er muligt at give en bruger point, så har jeg på denne måde valgt at uddele point til de brugere, der deltog i tråden.

God weekend brokke44

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 17-02-06 18:19

Årh - lidt forvirret er man vel altid.

Jow-jow, har fulgt med. Pointspørgsmålet var altså seriøst ment og ikke Brok - denne gang.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-02-06 18:57

brokke44
Citat
Jow-jow, har fulgt med. Pointspørgsmålet var altså seriøst ment og ikke Brok - denne gang.

Nu er det så jeg godt kunne tænke mig at vide hvornår det er useriøst.
Hvis du har snyd i tankerne er du velkommen til at gennemgå min historik.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-02-06 19:07

Og min med

Hvor er det irriterende ikke at få mails til sit eget lukket spørgsmål

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 17-02-06 19:30

-og sendte faktisk en mail til dit lukkede spørgsmål. så hvis du ikke fik det (jeg kan nemlig se det) ,
har du ret i, at der er en fejl hos KanDu

Fortsat god weekend - Ripley

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-02-06 20:01

TheRipley

Jeg har skrevet til kandu og håber at de retter det.

Lige nu har jeg jo mange lukkede spørgsmål at følge med i