/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Dukker ikke op på Google
Fra : Kortoververden
Vist : 508 gange
100 point
Dato : 16-02-06 10:07

Hvad har je ggjort forkert siden mit site ikke eksisterer på Google?

www.foredragsservice.dk

Jeg har lagt metatags og en masse andet ind, så hvorfor er den der ikke ??

ps. den har eksisteret i over 3 måneder

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 16-02-06 10:20

Hej
Kedelig popup du har der.
Syntes ikke den hører hjemme på siden.

Har du lagt dine Metags ordentligt ind.
<html>
<head>
<title>No----------------- title</title>

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 16-02-06 10:26

Som jeg kan se det, mangler der en masse.
Du har kun lagt din hjemmeside ind.

----------------------------------------------------------------
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<!-- saved from url=(0031)http://www.foredragsservice.dk/ -->
<HTML><HEAD><TITLE>Dansk Foredragsservice</TITLE>
<META content="Dansk Foredragsservice" name=Title>
-------------------------------------------------------------

<META content="Dansk Foredragsservice" name=Title>
<META
content="Foredragsholdere til ethvert indlæg, fagligt kompetent leveret indenfor alle områder"
name=Description>
<META
content="foredrag, taler, indlæg, konferencer, messer, udstillinger, messe, konference, udstilling, speaker, foredragsholder, foredragsholdere, talerstol, sceneskræk, "
name=Keywords>
<META content=ALL name=Robots>
Det understregde burde også ligge i titel

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-02-06 12:13

Hej
Ny profil, ny hjemmeside, nye tiltag.

Har du prøvet at tilmelde på Google direkte? http://www.google.dk/intl/da/add_url.html

Når man ikke betaler for tilmelding kan der gå lang tid før siden indekseres af søgemskinen og mere end 3 måneder er ikke usædvasnligt.

Hvis en søgerobot skal have nemt ved at indeksere siden er det vigtigt, at du ikke har popups og andre forstyrrende ting på forsiden. Dine meta tags vil være afgørende for hvor mange ord der kan finde siden.