/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Undertekster til DVD...
Fra : PeterSkovrup
Vist : 684 gange
100 point
Dato : 15-02-06 17:13

Jeg ved at man kan downloade undertekster til avi. film... jeg ved også hvordan men sætter dem på... Det er ikke det.
Jeg vil vide hvordan man sætter disse undertekster ind på en dvd...

På forhånd tak
Peter Skovrup

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 15-02-06 17:47

Hent dette lille progra DIKO, det både konvertere dine avi filer til dvd samt sætter undertekster ind.

http://www.digital-digest.com/dvd/downloads/showsoftware_diko_424.html

Husk at sætte indstillinger til PAL og Underteksterne til fixed

Kommentar
Fra : PeterSkovrup

Dato : 15-02-06 21:16

Hvis man skal kunne lægge undertekster på skal man ha' diko gold... og det koster $25 :(

Nogen der har andre bud?!

MVH.
Peter Skovrup

Kommentar
Fra : edb.dk

Dato : 15-02-06 21:22

du kan hente tmpgenc og konvertere den til dvd-pal, det virker perfekt

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 15-02-06 22:10

passer ikke, jeg har alm diko og kan sagtens lægge undertekster på

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 15-02-06 22:21

Jeg giver jo ikke det her tip til dig ud af den blå luft, jeg har selv hentet selv samme freeware version af diko, og jeg kan sagtens lægge undertekster på mine film.

Kommentar
Fra : PeterSkovrup

Dato : 16-02-06 14:34

Er det så ikke avi. film?
Jeg snakker om DVD film i vob filer (eller hva de nu hedder)
PiratGruppen.org har en guide jeg ikke kan finde ud af at bruge, da de linker til en ældre version...

Kommentar
Fra : edb.dk

Dato : 16-02-06 16:35

jeg vil nu stadig bruge Pegasys_TMPGEnc_XPress_v3.0.4.24 og bagefter TMPGEnc DVD Author 1.6.26.73 det sidste prg. laver filen om til vob filer. er den fil som du vil lave om til vob allerede en mpg fil starter su bare med at bruge DVD Author. Er det en divX/xvid skal den først igennem Tmpgenc Xpress og laves om til en mpg fil.

Jeg kan maile dig et link til begge filer...

Kommentar
Fra : PeterSkovrup

Dato : 16-02-06 20:57

min email er lukket... kan du ikke sende dem til peterskovrup@hotmail.com istedet?

Accepteret svar
Fra : edb.dk

Modtaget 100 point
Dato : 17-02-06 01:05

done Håber at det er noget du kan bruge

Godkendelse af svar
Fra : PeterSkovrup

Dato : 18-02-06 15:22

Tak for svaret edb.dk. (jeg har ikke prøvet det endnu, men jeg regner med det du siger )