/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Anna Meta Kirstine Jensen
Fra : Simmaster
Vist : 921 gange
150 point
Dato : 13-02-06 21:04

Anna Meta Kirstine Jensen var min mormor, er ikke sikker på hvor hun blev født henne, men hun boede i mange år i bellinge på fyn og i hendes gamle dage i Odense.

Nogen der kan hjælpe mig med oplysninger om hende, eller med vejledning hvor jeg kan søge?

Mvh. Jacob

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 13-02-06 21:08

Min Mor hed forresten Hanne Jensen, hun døde i 1992, hvor hun hed Hanne Moberg Jensen.
Min far døde i 1995, han hed Børge Moberg Jensen.

Jeg Hedder Jacob Moberg Jensen, er født i Odense, Ansgars sogn. den 4 november 1977.
Jeg Blev døbt i Stenløse Kirke, Odense kommune den 19 feb. 1978

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 13-02-06 21:16

Hej

Stakkels dig. Mon ikke du kan få hjælp via folkeregisteret, og på den måde få at vide hvor din mor kom fra, så må du på den måde kunne spore din mormor.
Det kan også være du er heldig der ved hendes død i Kirkebogen står hvem din mors forældre er og hvor hun var født.
Når du er nået så langt, kan du forsætte med at forhøre dig på det lpkalarkiv i det sogn hvor din mor er født.

Håber dette kan hjælpe dig.

Lis

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 13-02-06 21:19

Min Morfar hed forresten Svend Aage Jensen

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 13-02-06 21:20

Tror min Mormor er født på fyn, hele vores familie har i hvertfald altid talt meget fynsk.

Accepteret svar
Fra : LisBJensen

Modtaget 150 point
Dato : 13-02-06 22:18

Hej Igen.

Så Kunne du jo prøve at hevende dig på det lokalarkiv hvor du mener din mormoder boede.

God jagt.

Lis

Godkendelse af svar
Fra : Simmaster

Dato : 19-02-06 22:32

Tak for svaret LisBJensen.

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 19-02-06 23:26

Velbekomme og rigtig god jagt

Lis