/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
E-mail
Fra : 19431225
Vist : 464 gange
50 point
Dato : 12-02-06 18:42

Efter i har lavet jeres hjemmeside om, får jeg ikke automatisk en mail når jeg stiller et spørgsmål, jeg ved ikke om det er opsætning på min pc'er det er galt med eller jeres hjemmeside.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-02-06 18:50

Får du ikke en mail, hvis der bliver svaret på dit spørgsmål?

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 12-02-06 18:58

Tjah, så er jeg vel mere heldig. Når jeg stiller et spørgsmål, får jeg meget tit to mails om, det er er kommet en kommentar. En der siger, at der er en kommentar til mit spørgsmål, og en der siger, at der er en kommentar til et spørgsmål, jeg abonnerer på.

Ingen mails at få overhovedet, må være en ny varitation. Og bare så du ved det, så kan det ikke lade sig gøre!!!!!!!!!!!!!!

Er du sikker på, du ikke har fået afmeldt mails fra kandu i den profil??
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 12-02-06 19:37

det problem har jeg også haft de ville godkende min mail adr fordi mit domaine navn ender på c.dk men efter at ha skrevet til service@kandu.dk fik jeg løst mit problem jeg blev sat på ders godkendelse server

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 12-02-06 20:55

jubii og yahoo mailadresser er ikke noget der fungerer så godt for kandu.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-02-06 22:35

Enten får du ingen mails og så må det jo være en fejl hos Kandu, eller den måde du modtager mails på (kunne være du havde kommet Kandu i et spamfilter?)! Eller du får mails kun fra dette spørgsmål og så må du ha rodet med noget i din opsætning af Kandu?
Noget kunne tyde på det første!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-06 22:52

fj1dk.... yahoo mail fungerer lige så godt som nogen anden - det er noget vrøvl at skrive.

19431225 .. får du e-mails på det her spørgsmål ???? Er du måske kommet til at sige nej til at modtage mals ?????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-06 23:51

prøv at gå ind i din egen profil og kig under abbonneringer - det er muligt du har fravalgt alt der - sætter du flueben i de spørgsmål der interesserer dig får du sikkert mails hvis alt ellers fungerer som det skal

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-06 23:52

prøv at gå ind i din egen profil og kig under abbonneringer - det er muligt du har fravalgt alt der - sætter du flueben i de spørgsmål der interesserer dig får du sikkert mails hvis alt ellers fungerer som det skal

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-02-06 00:11

Hvis det kun er i forbindelse med de spørgsmål, som du selv har stillet er det lidt underligt.

I din profil kan du fravælge alle mails fra kandu, er det det du har gjort?

Citat
Ønsker e-mails
Her har du mulighed for at slå alle e-mails fra, dvs. du vil ikke modtage flere e-mails fra Kandu.dk. Dette er pratisk hvis du skal ud at rejse i en periode og ikke ønsker at kommer hjem til et hav af e-mails.

Ja tak, jeg ønsker at modtage alle mine e-mails

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 13-02-06 10:18

Citat
Ja tak, send mig en e-mail når der er nye indlæg til dette spørgsmål.

Er det ikke bare at sætte et v i fluebenet nederst på siden

Kommentar
Fra : 19431225

Dato : 15-02-06 19:51

Jeg får stadigvæk ingen returmail når jeg har stillet et spørgsmål. Når jeg går ind i mine abbonneringer er der markeret i alle topx, hvad andet kan jeg gøre

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-02-06 20:51

Du har jo været bruger i lang tid, har du selv fået ny mail-adresse uden at gøre kandu opmærksom på det.

Tjek i din profil om mail-adressen stemmer overens med den aktuelle, som du ønsker mails sendt fra kandu til.

Sidste udvej er at du skriver til service@kandu.dk

http://www.kandu.dk/contact.aspx