/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
AUTOMATISK OPSTART
Fra : 19431225
Vist : 440 gange
100 point
Dato : 12-02-06 14:22

Hej

Jeg har et lille problem, jeg har lagt en musik cd'er i drevet og windows starter op og spørger havd jeg vil gøre nu, man kan sætte flueben i feltet START ALTID ???? jeg er kommet til at sætte flueben, og nu starter alle mine musik cd'er med at kopiere som mp3 filer over på hardisken. Hvordan kommer jeg ud af det???

Kommentar
Fra : K_Boldt

Dato : 12-02-06 14:26

Denne Computer --> Højreklik på dit CD/DVD drev og vælg "egenskaber" --> Fanebladet "Automatisk afspilning"...

Der tror jeg at du kan ændre det.

Mvh
Kenneth

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 12-02-06 14:26

denne computer>>H-klik på cd drevet og vælg egenskaber
under "automatisk afspilning " (øverst )kan du vælge hvad den skal gøre

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-02-06 14:27

Hvis du højreklikker dit drev - egenskaber - automatisk afspilning - der kan du vælge hvad der skal ske.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 12-02-06 14:27

åbn denne computer højre klik på dit cdrom drev du sætter musik cden i,vælg egenskaber (i højre klik menuen)vælg fanen -automatisk indspilling - og ændre det her ved rulle ganinet at vælge - musik cder som stå på kopier musik fra cd til evt spørg altid

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-02-06 14:31

enighed eller hva

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 12-02-06 14:31

frygtelig som vi er enige

Kommentar
Fra : thewolf

Dato : 12-02-06 14:32

Gå inn i min datamaskin, høgreklikk på din cdrom drev. Deretter velger du egenskaper og autokjør. Der kan du velge eller ta bort dine forvalgte ting

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 12-02-06 15:36

Hej 19431225

Du spørger, hvordan du kommer ud af den funktion, du selv har sat dit DVD drev til at udføre?

Jamen det er da så lige til. Du har jo det valg, at du kan vælge at lave dit valg om.

Se bare alle de gode forslag du har fået på denne tråd. Du kan for så vidt bruge dem alle sammen.
Allerede det første råd, du har fået af K. Boldt, er brugbart. Så bare gå i gang.