/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook Express
Fra : claire
Vist : 619 gange
200 point
Dato : 11-02-06 20:03

Hej

jeg vil gerne lave back up af mine mails, jeg har mange under mapper, der skal brænde på cd.
jeg har læst mig til at det muligvis er Pst filen der skal laves back-up af, jeg har prøvet guiden overførsel af filer og indstillinger, men jeg tror ikke det er rigtig. Jeg har også kigget på eksportere meddelser i Outlook programmet, men jeg er usikker på det.

Er der evt. bruger på www.kandu.dk der kan give mig en hjælpen hånd, så vil jeg bilve meget glad, sådan en trin for trin guide, så vil jeg bilve meget glad

God weekend
Claire

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 11-02-06 20:12

kan du tror send mig en e mail så skal jeg lave en guide til dig *s*

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 11-02-06 20:14

Højreklik Start - Stifinder - document and settings - Dit brugernavn - Locale indstillinger - Application data - Identities - en masse tal - Microsoft - Oulook Express.
Tag en kopi af hele Oulook Express mappen og læg den tilbage på samme sted når du er færdig

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 11-02-06 20:15

Det er Outlook Express du mener ikke Outlook??

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 210 point
Dato : 11-02-06 20:19

Til Outlook Express, kan jeg da anbefale dig dette gratis program. Det laver automatisk backup af dine kontakter og emails. Det supporter også brænding http://www.snapfiles.com/get/picooebackup.html

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-02-06 20:54

pst filen findes kun i MS Outlook.
Anyways vejledning i Microsoft udgave:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;270670

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-02-06 21:34

Her er det program jeg bruger, det hedder Outlook Express Quick Backup, og er meget nemt at bruge, læs mere her (engelsk) http://www.oehelp.com/OEBackup/start_page.htm og hent det her, rul ned på siden til der står Download: http://www.oehelp.com/OEBackup/default.aspx

Godkendelse af svar
Fra : claire

Dato : 12-02-06 11:50

Tak for svaret stl_s.

Super smart program lige hvad jeg har brug for, tusinde tak

mvh

Claire

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 12-02-06 11:58

Tak for point, og god fornøjelse med programmet