/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvordan har din dag været?
Fra : Satellit
Vist : 803 gange
100 point
Dato : 10-02-06 18:13

Tja...helt bogstaveligt:
Hvordan har din dag været i dag?Eller: Hvordan ER den? God, kedelig, én af de dårlige, travl, interessant, pragtfuld eller hvad? Husk at denne dag kommer ALDRIG tilbage, den oplever du kun 1 gang i dit liv!
Lad mig høre lidt om, hvordan det er gået et lille udsnit af os Kandu-brugere på en ganske almindelig fredag i februar.....

Kommentar
Fra : calista

Dato : 10-02-06 18:16

Jamen øhh..
Min dag har været "interessant" på den kedelige måde.
Alle mine fire børn har nemlig ligget underdrejet med en omgangsvirus, hentet i mindstemandens børnehave.
Kanonhøj feber, ondt i maven.. Need I say more?

Jeg er glad for, at det nu er weekend

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 10-02-06 18:24

Pyha, - det lyder slemt!
Jamen så tillykke med at det er weekend håber ikke at du er blevet smittet!

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 10-02-06 18:26

Selv har jeg haft en hektisk arbejdsuge og en travl dag i dag med mange løse ender, der skulle samles. Så jeg sidder med en kæmpe hovedpine, som jeg har prøvet at "reparere" med en plade Ritter Sport chokolade Chokolade kan jo være ren medicin nogle gange, det skal endelig ikke underkendes!

Accepteret svar
Fra : annettemor

Modtaget 110 point
Dato : 10-02-06 18:29

Ja her går det heller ikke specielt godt. Min lille datter på knap 8 uger har lagt med hoste og masser af snot i en uge. Så nu er mor her kørt helt ned til sokkeholderne. Farmor og farfar tager heldigvis de 2 store fra i morgen, så er den dårlige samvittighed over ikke at slå til overfor dem der ikke. Ud over det - så har manden og jeg lige haft et kæmpe skænderi, vores fryser er stået af og der står minus på kontoen.. Ja, hvad skal jeg sige??!!!!! Godt det er weekend..

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 10-02-06 18:31

Hej..........

Min dag har faktisk været fin "sålangt" (den er jo i skrivende stund ikke slut)
For en gangs skyld har jeg ikke skulle stå op og skovle sne kl 06.00
Konen stod som sædvanligt klar med morgenmaden-arbejdet var ok -kollegaerne flinke som de plejer .
Den akkurat overståede middag med stegt laks var nydelig ....Så ja her sidder en meget glad og tilfreds mand

Mvh sverola

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 10-02-06 18:34

annettemor...du har min dybeste medfølelse!
Det er ikke sjovt med syge børn, en fryser der går ned, en slunken økonomi og et skænderi med manden
Håber du kan sove længe i morgen eller forkæle dig selv på én eller anden vis! Her på Kandu kan du om ikke andet få lidt medfølelse...det er bedre end ingenting! Du ved, glæder fordobles, når man deler dem med nogen, og sorger og bekymringer kan halveres, når man deler dem med nogen. Husk på det
Og god bedring til børnene!

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 10-02-06 18:35

Jamen det lyder da dejligt, sverola!
Men tænk...jeg har altid troet at du var en "hun" og ikke en "han", så jeg er meget overrasket!!

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 10-02-06 18:38

Bilisterne har iøvrigt kørt ualmindeligt ulovligt og aggressivt her i København i dag, så der må være mange irriterede mennsker "derude"....
Nogle dage kører folk altså mere hovedløst og aggressivt end andre.

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 10-02-06 18:43

Jamen alle ting som pege kan tilsiger at jeg er en mand..............Men det er nok p.gr.a mit nick at du og andre har taget fejl.... (se min profil)

Det er nok ikke bare i København at billisterne kører som om de har stjålet både benzin og bil...Det er jo fredag og nu skal de hjem!!!!!
Nej hvis folk flest bare kunne tage lidt hensyn så var mange trafikale (og andre for den sags skyld) løst..

Men jeg vil da ønske jer alle en hyggelig og god week-end

Mvh sverola

Kommentar
Fra : annettemor

Dato : 10-02-06 18:46

Hej Satellit

Mange tak.. Nu sover vores lille prinsesse heldigvis, der kommer snart Disney sjov og jeg fik manden til at tage opvasken..
Så nu smidder jeg mig så sofaen og slapper helt af..

God weekend..

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 10-02-06 18:51

Jeg har haft en ok dag...

Min bedre halvdel skulle heldigvis ikke arbejde over i dag, så han kom tidligt hjem - det synes jeg altid er hyggeligt.. Vi spenderede så eftermiddagen lidt her foran puter, og lidt med at få ryddet op et rum i en udebygning, hvor kattene holder til... Det hjalp lidt på duften
Ellers har jeg slappet dejligt af - forberedet pizzadej, som jeg skal ud og gøre et eller andet ved lige om lidt... resten af dagen skal forhåbenligt gå lige så stille og fredeligt..- en lille tur i solarium måske . I morgen står den på rengøring - huset bærer præg af, at vi virkelig har slappet af i dag

Er til gengæld ret irriteret over et program, jeg har downloadet, som bare ikke vil i gang.... - Ud over det, tror jeg, jeg er i et ganske fredeligt lune

Jeg slipper lidt af roen ud til jer, der knokler med sygdom, børn og mænd

Vaxen

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 10-02-06 18:55

Tjahhh, min dag hører nu heller ikke til "topdagene". Jeg er slatten som en fedtet våd karklud, min computer slukker hele tiden, så jeg byttede med min samlever, så han kunne finde ud af, hvad der var galt med den. Så byttede han bare rundt på harddiskene, så vi har vores egne. Men i dag fandt jeg ud af, at jeg havde virus. Den var nu nem at fjerne, men jeg fatter ikke lige, hvor den kom fra, for den lå på det drev, jeg ikke bruger. Min samlever bruger den til at lægge downloadede ting over til mig, så jeg ikke behøver hente dem på nettet, hvis det er noget, vi begge gerne vil have. Men han havde ikke virus.

Vejret er surt, rengøringen er sur, opvasken er sur og vasketøjet kræver snart en tur. Men bortset fra virus, så har det da været en meget normal dag.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 10-02-06 18:57

Aj Vaxen...og jeg har hele tiden troet at du var en "han" og ikke en "hun" ! !
Sikken nogle overraskelser man kan få sig her!
Jamen god weekend og nyd roen og pizza'en!
Jeg skal også gøre rent i morgen, da jeg tager til Prag med min mand på søndag. Huset skal være rent til hunde-baby-sitteren, som flytter ind i nogle dage...

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 10-02-06 18:59

Jeg skal da lige love for at der er virus i omløb! Hvis ikke det er børnene det går ud over, så er det computerne!!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 10-02-06 19:00

Absolut fin dag !
Vejret er dejligt koldt uden fugtighed.
0 grader i solen minus 5 grader i skyggen.
Fik ikke lavet en hylende papfis af, hvad jeg havde sat mig for.
Fik lavet en hel masse, jeg ikke havde sat mig for.
Men hva’ pokker om den opvask står en måned fra eller til.
Gambrinus

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 10-02-06 19:01

jamen vil da også gerne bidrage lidt til det her emne det har været en alm morgen hvor min hjemmehjælper hjap mig op og i bad på med tøjet og så lidt morgen mad ellers har den stået på rep af computer har lavet 4 i denne uge og hente bilen der var nogle der var så søde at bryde inde i den og ødelægge tæningslåsen og dørlåsen uden de kunne stjæle den (har startspære) det er lavet men der er nogle småting som skal justers på den næste torsdag/fredag over vejer om jeg skal tage et ekster sæt af min medicin for ryggen er helt tosset så alt i alt en rimlig dag *s* god weekend

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 10-02-06 19:07

Shiiiittt Thyfoon.
Jeg har ski' da glemt de 3 datamaskiner, jeg skulle ha' set på i dag.
Nå, det kan vel nås endnu.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 10-02-06 19:21

Hatten af for dig, thyfoon!! Humøret er oppe, lader det til, på trods af rygsmerter og bil-indbrud!
Det er godt gået!

Og hvad er der iøvrigt med jer allesammen herinde, - jeg synes godt nok at der er mange computer-eksperter. der lige ligger og roder lidt med det ene og det andet! Meget imponerende!

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 10-02-06 19:40

Satellit - det er altså sjovt... Jeg er ganske feminin

Faktisk lavede jeg også den med Sverola - jeg fandt først ud af i går, at han er en mand

Det er det der A til sidst

Vaxen

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 10-02-06 19:44

Ja, - til gengæld lyder det dér "Vaxen" meget maskulint....i mine ører altså!

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 10-02-06 19:46

hrrrmm... Du er ikke den første, der har nået den konklusion, satellit

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 10-02-06 19:57

Det er fordi jeg aldrig læser folks profiler, så gætter man sig bare til alt muligt udfra navnet...
Men jeg kan da se at vi har en del tilfælles. Jeg er også socialpædagog, og vi har også interessen for det alternative tilfælles, selvom jeg ikke er behandler ligesom dig.

Godkendelse af svar
Fra : Satellit

Dato : 10-02-06 20:03

Tak for svaret annettemor. Penge og raske børn og en sød og forstående mand kan jeg ikke give dig, - men points det kan du få!
Nu vil jeg også holde weekend og glæde mig til at rejse på søndag!

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 10-02-06 20:35

Det er da hyggeligt - satellit!! Det er altid rart at vide, at man ikke er alene i verden

Og det er da skøøønne interesser, ikke sandt?

Vaxen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-02-06 20:45

Psst Sattellit

Chokolade kan ofte være skyld i hovedpine.
Så det er da lidt optimistisk at prøve at kurere hovedpine med Rittersport

mvh dova

Kommentar
Fra : annettemor

Dato : 10-02-06 20:51

1000 tak Satellit..

Rigtig, rigtig god ferie..

Kommentar
Fra : Pete.Sinner

Dato : 10-02-06 21:45

Jeg gav mig selv fri i dag
for jeg syntes at jeg betaler for meget i skat på et helt år,og så er de sidste arbejdstimer på året er så dårligt betalt, så de skal holdes nede...

Kommentar
Fra : huntermis

Dato : 10-02-06 23:58

min dag er lige afsluttet og jeg har haft en dag hvor jeg måtte have de mange grå celler igang og og det er jo også det jeg kan lide. dvs mit projekt i firmaet som jeg er allene om at styre og planlægge . både fra tegninger til udførelse går som planlagt , men men der har dog været en del problemmer undervejs med diverse småting. men sålænge jeg har styr på tingene , så er jeg en glad mand.
ja jeg har ikke været på kandu i et stk tid , men som sagt så har jeg en del at se til i mit job.
en del svejsetegninger og beregninger der skal laves.

men nu vil jeg hen og tage mig en stille en og så slappe lidt af , for skal på igen imorgen kl 09:00

jaja løn - skat så er jeg stadig en glad mand , jeg er vistnok nok en af de heldige i DK der har det som man selv vil have det ( jeg skal ikke klage )
så for mit vedkommende flasker det bare men okey der er heller ikke tid til til at feste sammen med gutterne , men det kommer om ca 1- 2 mdr så er det min tur til at tage en ferie.