/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Bedste joke om kandu.dk ?
Fra : molokyle
Vist : 779 gange
49 point
Dato : 09-02-06 15:30

Så er der 49 fuldfede gode påængår til den der ka' kom' op mæ en go' sentens/vittighed/talemåde

..omkring http://www.kandu.dk

[hr ]..som jeg synes er sjov

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 09-02-06 15:50

Du har da vist fået roterende fis i kasketten Hehe

Jeg kan desværre ikke finde på noget, men glæder mig da til hvad andre har at sige

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 09-02-06 16:20

Kandu vi kan ikke

eller

kandu virker nu 100% *ROFL*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-02-06 16:23

nullerbullerpige -> Velkommen i Klubben

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-02-06 16:28

Hmm.... jeg havde nu tænkt mig nogen slogans alá :

Træt af Kandu?dk ...Træk stikket ud ...og se på

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-02-06 16:29

Ps. HUSK ..at klikke på banneret

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-02-06 16:31

Jeg har set en tråd i Kandu, hvor Molokyle ikke vrøvler.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-02-06 16:35

emesen -> En tråd på Kandu uden indlæg af MOLOKYLE?

Er som at tisse; uden hverken at skrige eller hyle?

Ps. Jeg forstår den ik' engang selv

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-02-06 16:39

I skal ikke lede efter tråden..................den findes ikke::::::::det er bare en joke.

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 09-02-06 17:01

En fra en psykiatisk anstalt ville lukkes ud i samfundet, men kunne ikke før overlægen havede talt.
Og overlægen sagde, først og fremmest skal du kunne noget med kompurter og derefter skal du kunne flytte til en landsdel i Danmark, så kom igen når det er sket og ikke før.
14 dage efter kom patienten igen, nu har jeg noget med PCer at gøre jeg kan gå ind på kandu og svare på noget jeg ikke har forstand på og så kan jeg få en lejlighed i Jylland.

Gudske lov sagde overlægen så skal de bare overflyttes

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 09-02-06 17:29

Ord kan på Kandu give kommers
blot ikke disse - er skrevet pr. vers

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 09-02-06 19:22

Er deres slogan, "Vejen til en hurtig løsning" ikke en joke i sig selv...

Hurtig er løsningen i hvert fald ikke, hvilket skyldes to ting...
1 - Deres server er (stadig) meget langsom, men må dog give dem at den er blevet hurtigere efter de fik det nye design...
2 - Der er utrolig mange mennesker der blander (blandede) sig i diskussionerne med ligegyldige kommentar, dog er der i det nye design blevet mulighed for at blackliste folk, hurra for det!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-02-06 19:42

Det er så moderne at undskylde for tiden.....................så jeg vil da godt undskylde for at hoppe ind i tråde med ligegyldige bemærkning.

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 09-02-06 19:53

   Velkommen til Kandu.dk
Vejen til en hurtig løsning, gennem bruger til bruger hjælp, danske nyhedsgrupper og vidensdeling

   Velkommen til Kandu.dk
Vejen til en hurtig "udløsning", gennem bruger til bruger hjælp, danske nyhedsgrupper og vidensdeling
(se specielt under kategorien sexualitet)

Se det var mit forslag

Mvh sverola

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 09-02-06 20:44

Har du brug for et råd, og er du træt af at lede?
Så er løsningen kandu, medmindre serveren er nede!

Vh fluffy

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 09-02-06 21:16

BILLIGERE
A KASSE
klik her ***
og sænk
dit A-KASSE
kontingent

**********
ehm....sker der ik nåed når du klikker?...

**********

HELT ÆRLIGT DIN KVAJPANDE HVORDAN I HEDE HULE....KUNNE DU DA TRO AT DU KUNNE FÅ KONTINGENTET BILLIGERE?? Det er allerede i bund min ven! HELT I BUND MIN VEN! Er du egentlig klar over hvor meget du får for den småslant du slipper i kontingent? HVA HVA HVA?
Og så troede du at du kunne slippe ENDNU billigere?? ER DU DA HELT UDE I HAMPEN?

Log på kandu og få SYN FOR SAGEN!!

KLIK

...prøv det, det virker!

REKLAMER...vejen til en billigere løsning!

Kommentar
Fra : postkort

Dato : 10-02-06 02:15

Jeg kan ikke en vittighed om Kandu.dk. Det afholder mig ikke fra at fortælle en anden.

Den gamle Skovfoged Larsen skulle pensioneres. Inden han overlod embedet til næste generation, ville han gerne fange den lokale krybskytte, der i flere år havde skudt dyr i skoven.

Det blev aften og solen var gået ned. Skovfoged Larsen sneg sig ind i krybskyttens have og gemte sig bag en stor busk.

Efter at have siddet der ca. 1 time hører han et vindue, der knirker, og stilheden brydes af krybskyttens røst: "Skovfoged Larsen, kom ind og få en bajer".

Skovfoged Larsen springer frem af sit skjul og råber: "Hva´, du kan da ikke se mig bag den busk"

Krybskytten: "Nej, men det råber jeg hver aften, inden jeg går i skoven"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-02-06 08:20

Kandu mantra:

Er du til digte, gætværk og tro?
Opret en bruger-profil eller to!

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 49 point
Dato : 10-02-06 13:50

Har du et spørgsmål, du ikke kan klare.
Så klik ind til Kandu, de er så rare.

Ps. Untagen Molokyle som er lidt påholdende med påængernø.

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 10-02-06 15:55

Fortsættelse følger:

..for; dét du spø'r om ?
...ka' vi heller ik' besvare

Tak for svaret emesen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 10-02-06 16:57

mere fortsættelse:..

Men det' ik' fordi vi ik' er rare
vi ve' da gerne svare
så'n er vi nemli' bare

nå...jeg går den vej ----->

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-02-06 17:14

glædestårer
.......................................Molokyle er nu alligevel rar - snøft lån mig et lommetørklæde.