/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Tv reklamen fra de gule sider.
Fra : December
Vist : 496 gange
50 point
Dato : 08-02-06 20:55

Jeg har lige set tv reklamen for de gule sider. Det er den med sangen kloden drejer hvor en kvinde står og danser og taber skilte.
Jeg er overbevist om at jeg kender hende eller ihvertfald ved hvem hun er men jeg kan ikke komme på det.
Kan i fortælle mig hvem kvinden der danser er?

Kommentar
Fra : DJ_Puden

Dato : 08-02-06 21:17

Aner det ikke, men hun er meget sød...

Kommentar
Fra : gril

Dato : 08-02-06 23:38

Det er gummi tarzan

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 09-02-06 09:50

Jeg har tænkt over det samme, men kan heller ikke komme på det. Jeg tror hun er en mindre kendt dansk skuespiller.

For øvrigt er reklamen meget sjov. En af de bedre, der jo så heller ikke er belastet af at skal fremme salget af rynkecreme eller hårfarve.