/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
voice lock på pc ?
Fra : crayzee
Vist : 525 gange
60 point
Dato : 07-02-06 22:28

hey er det muligt og finde et program til min computer, som lukker min computer ned når jeg har fx siger en bestem lyd, eller et bestem ord ? altså at den reagerer på stemmekoder ? ligesom stemmestyret opkald på mobiltelefoner ?

det er nok lidt krænglet forklaret, men i kan vel forstå det

Venlig hilsen

Morten

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 07-02-06 23:36
Accepteret svar
Fra : Munkeboren

Modtaget 60 point
Dato : 08-02-06 09:09

Så vidt jeg kunne se er sådant et program ikke opfundet...

Men man arbejder på det, det er kun et spørgsmål om tid.

http://www.speechtechmag.com/issues/3_1/cover/396-1.html her står der meget om det

Godkendelse af svar
Fra : crayzee

Dato : 31-05-06 19:49

Tak for svaret Munkeboren.