/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
creamygirl
Fra : HunSen
Vist : 733 gange
200 point
Dato : 07-02-06 15:49

Jeg er ikke sikker på, at du har ret, men dubeskriver fint de følelser "islamisternes" fremturen på det sidste har sat i gang! Derfor point til dig, også for dit humoristiske indslag.

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 07-02-06 16:06

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 07-02-06 16:32

??????????????

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-02-06 17:43

sikkert noget at gøre med http://www.kandu.dk/Spg82604.aspx og/eller http://www.kandu.dk/Spg82577.aspx hvilket HunSen godt ku' ha henvist til

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 200 point
Dato : 07-02-06 21:02

Thx

Betyder det at debatten er slut?! *L*

Godkendelse af svar
Fra : HunSen

Dato : 07-02-06 22:30

Det var ikke helt meningen, jeg var bare glad for jeres gennemtænkte indlæg, der gjorde det til en rigtig lærerig debat, hvor gensidig forståelse var målet, og ikke en diskussion, der bare gik ud på, at jorde de andre.
Men har du set den nu? Det er næsten til, at græde over.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-02-06 22:52

Ja, jeg har set dit spørgsmål, men det er vel hvad man må forvente ved så følelsesladet et emne.

Iøvrigt tror jeg sagtens, at din overskrift kunne betragtes som ren provokation, for den/dem der ikke er enig i formuleringen

Så tja!