/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Skræddere i Bangkok
Fra : LaChrizzer
Vist : 921 gange
40 point
Dato : 07-02-06 09:36

Jeg skal snart en tur til Bangkok, og vil derfor høre om der er nogen, der kende skræddere...evt. med en emailadresse eller en webside, så jeg kan undersøge det hele lidt på forhånd.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-02-06 09:48

Prøv at søg på www.alibaba.com

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 07-02-06 09:56

Ville ikke tage til Bangkok lige nu, hvis jeg var dig.

Frieda

Accepteret svar
Fra : docjacobsen

Modtaget 40 point
Dato : 07-02-06 12:26

Jeg har forretningskontakter i Bangkok, kunne godt få dem til at undersøge noget - email evt. ohjac@hotmail.com
Hilsen Ole Jacobsen

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 07-02-06 15:26
Kommentar
Fra : andre123

Dato : 07-02-06 20:53

Hej
På Sukhumvit Soi 13 ligger en skrædder som hedder Devis, jeg har brugt ham en del gange og er tilfreds med hans arbejde.
Han er Inder, men har boet i Bangkok i mange år, fuld af spøg og meget underholdende - så man får en sjov oplevelse ud af skrædderbesøget.
God tur !!!

Godkendelse af svar
Fra : LaChrizzer

Dato : 08-02-06 09:25

Tak for svaret docjacobsen.