/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Bush-doktrinen?
Fra : Claus999
Vist : 973 gange
100 point
Dato : 04-02-06 23:07

Hej.

Nogen der ved hvor jeg kan finde et eksemplar af Bush-doktrinen på skrift, helst på dansk.
Desuden skal jeg helst også bruge monroe-doktrinen og truman-doktrinen på skrift.

Skriv hvis i har en idé om hvor disse kan findes.
Jeg har søgt på bibliotek.dk men uden held.

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 04-02-06 23:26
Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 04-02-06 23:30

Truman-doktrinen

http://www.leksikon.org/art.php?n=2603

Ved ikke om nogle af de links kan bruges...

Har fundet det ved at søge på Google

Kommentar
Fra : Claus999

Dato : 04-02-06 23:37

Under linket til Bush-doktrinen kan jeg finde den på engelsk "national security strategy" men ville gerne have den hele på dansk.
Linket til Truman-doktrinen er bare en beskrivelse af den, men ikke selve doktrinen.

Skal bruge dem til en opgave, så skal have de fulde tekster.
Har også søgt på google men uden held.