/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Dejlig dag
Fra : Nordsted1
Vist : 623 gange
50 point
Dato : 03-02-06 18:05

Idag er den bedste dag i lang tid min søn har fået lærerplads, nogen der vil dele min glæde??

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 60 point
Dato : 03-02-06 18:11

Ja for hunne!

Nordsted1!

Skøøn nyhed - jeg kan godt huske det besvær, det var at få en læreplads...

Hvad skal han i lære som?

Hanne

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-02-06 18:13

Jubii

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-02-06 18:15

Hov hov Teil - ingen reklamer tak

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-02-06 18:16

Hov hov Teil - ingen reklamer tak

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-02-06 18:18

Automekaniker. Han blev jo syg i foråret og droppede ud af gymnasiet, men vidste med det samme at det var mekaniker han ville være, så det er bare så dejligt at tingene lykkedes for ham

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 03-02-06 18:35

et kæmpeste til lykke med jeres allerdejligste dag. ja, den bedste lykke i verden er, når vore børn trives, det næstbedste er, når andres børn trives.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-02-06 18:37

- kan man bestille tid allerede nu.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-02-06 18:39

emesen... du kommer bare, han ææælsker at rode med biler, han har også sat en gammel Toyota i stand til sig selv, den gik igennem syn første gang

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-02-06 18:59

Nåeh
Jamen så Yahoo

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-02-06 18:59

Håber på det bedste for dig , din søn og hele familien.

Det må være dejligt for alle, at han nu har fundet den rette "hylde"

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 03-02-06 19:02

Hej Nordsted1
Herfra skal der også ønskes tillykke med din søns lærerplads
Fra en ældre Bil elsker

IPM

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 03-02-06 19:13

STORT TILLYKKE med knægten

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-02-06 19:13

Teil

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-02-06 19:18

Har i andre ikke også noget vi kan glædes over?? Eller bare smalsnak i det hele taget??

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-02-06 20:29

Jeg er glad for, at min far er færdig med at bore, save og kalde på en hvm hele tiden.

Samtidig er jeg glad for, at han har lavet al den larm, for at jeg kan få et rigtigt godt køkkenskab med originale retro låger fra 1929....

Nu skal jeg "bare" male skabet og gøre rent for slibe/savestøv

Hanne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-02-06 20:39

det var da dejligt nordsted1 - tillykke med ham og tillykke og held og lykke til ham

Kommentar
Fra : vombatsi

Dato : 03-02-06 21:00

tillykke

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 03-02-06 21:34

Hej N.

Jamen stort tillykke skal lyde her fra
Det er jo næsten som at vinde i lotteriet - flot flot gjort!

God vind derudad

Vh. Dorthe.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-02-06 22:29

Det var da dejligt for ham og resten af familien.

Håber det liiiige var det der skulle til, for at det bare "kører på skinner" fremover.

mvh dova

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-02-06 22:32

Osse herfra sydsjælland te og så lykke me ham

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-02-06 21:49

Tak for svaret Camillasmoster.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-02-06 22:56

Velbekomme Nordsted1!

Automekanikere er et herligt folkefærd - god humor!

Min lillebror var mekaniker og min onkel er det - og deres humor - jam, jeg sIger Dem fru Heilbundt!