/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
musik video
Fra : maxibon19
Vist : 455 gange
100 point
Dato : 02-02-06 13:46

Hej jeg har optaget en musik video ned på min computer og den fylder 191 MB....
Mit Spørgsmål R så hvordan får jeg den ned og fylde mellem 30 og 50 MB det R en MPEG-fil??????

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 02-02-06 13:59
Kommentar
Fra : maxibon19

Dato : 02-02-06 15:20

hva skal jeg bruge af alt det der står der ind??????

Kommentar
Fra : 75653

Dato : 03-02-06 14:01

Du skal have fat i et program der kan komprimere din video.

Jeg ved at der følger et med windows XP movie studieo tror jeg det hedder.

Du kan også komprimere din mpeg fil til en divx fil, det vil reducere størelsen kraftigt.
Ulempen ved DivX er at det kræver specielse dvd afspillere for at afspille den (hvis den skal afspilles på en dvd afspillere) For at afspille den på computeren kræver det at du har et divX codex installeret.

Men prøv at uddybe hvad det præsis er du vil med filmen så kan vi nemmere guide dig

/Rex

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 04-02-06 15:01

du kan bruge et lille program der hedder mpeg tool,det kan dele mpeg filen i 2,så kommer den god nok til at fylde 2 cd'er, :http://manja.biteme.dk/Downloads.htm

Kommentar
Fra : maxibon19

Dato : 05-02-06 19:03

jeg skal bare kun høre og se dem på computer... men de skal laves om til AVI Eller DIVX så de ikk fylder så meget????

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 06-02-06 09:02

så skal du bruget et pgr,som movie jack