/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kan ikke se svar
Fra : Cartman
Vist : 568 gange
50 point
Dato : 30-01-06 08:26

Hej
Først tillykke med Jeres nye site.
Jeg har ikke haft brug for i lang tid, det har jeg imidlertid nu, men jeg kan ikke se svarene (åbne Alle)

med venlig hilsen

Peter

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 30-01-06 08:37

Det lyder underlig Peter...du scroller bare ned i bunden, så skulle de da gerne fremkomme

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 30-01-06 08:37

Hov..eller også skal du huske at du skal være logget ind for at se svarene.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-01-06 08:45

mangorossa -> Man skal da ikke være logget ind for at læse svar. Jeg loggede ud og gik ind og læste et af dine gamle spørgsmål og jeg kunne sagtens læse svaret : http://www.kandu.dk/spg67108.aspx

Det burde man kunne gøre i alle åbne besvarede spørgsmål. Det er kun de der stadig ikke er 'frigivet' = låste, man skal være logget ind for at kunne købe og læse.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-01-06 08:47

Det er muligt (..jeg har ikke prøvet) at man skal tillade cookies for at læse svar

..altså noget med sikkerhedsindstillinger.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-01-06 08:47

Hov... der sku' ik' ha' været en sur smiley ..blot en tvivler

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 30-01-06 08:48

molo..nå for dælen..ja den havde jeg ikke lige fanget

Jamen så har jeg ikke noget bud på hvorfor peter ikke kan se svaret..

Jamen så kan han jo heller ikke se det her

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-01-06 09:48

KUNNE det være at spørger havde glemt at logge ind - eller at det er ilåstesvar der ikke kan læses svar

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 30-01-06 10:00

mirit..det var jo det jo havde foreslået, men som molo siger at det passer altså ikke...men det er jo ligegyldigt hvad vi svarer...han kan ikke se vores svar aligevel

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-01-06 10:34

Citat
men jeg kan ikke se svarene (åbne Alle)

kan jo også være spørger er dumpet ind i noget med Blackliste - der er jo nogen der bare blacklister ud i det blå (for os andre at se) - selvom det tror jeg nu ikke hvis det er første gang i lang tid

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 30-01-06 10:54

arggh, kan jo være at han virker mistænklig *LOL*

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-01-06 12:15

Hvis det er spørgsmål med en "hængelås" på, er det fordi der skal betales point for at åbne dem.

Svar og kommentarer der ikke er låst, kan man læse uden at logge ind.

Cartman, prøv at smide et link til et af de spørgsmål du ikke kan åbne svaret på.

mvh dova