/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
login til tv2-spilleside
Fra : npt
Vist : 339 gange
150 point
Dato : 20-11-02 12:05

Jeg har forgæves forsøgt at få et login til tv2's spilleside i denne uge. Det har aldrig voldt mig problemer før. Måske er jeg bustet?
Kan en eller anden skaffe mig et login med brugernavn & password:
Brugernavn: krocket_manse
password: zoar
brug din egen email.
navn: Niels Peter Thomsen
adresse: Sportsvej 18
postnr: 7752, Snedsted
Fødselsdag: 07 03 1958

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 20-11-02 12:30

Hej npt!

Hvis jeg skal prøve at oprette dig, skal jeg så ikke have dine-mail adresse også?

Bekræftelse bliver jo sendt til denne!

Jeg har lige oprettet mig selv, og mangler at modtage bekræftelse.

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : npt

Dato : 20-11-02 12:43

Selvfølgelig bør du have min emailadresse, men hvis det er den, samt computernummeret som er problemet? Det er bedst at anvende din egen emailadresse og derefter returnere automaileren til følgende email:
manse@thomsen.tdcadsl.dk. Tak

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 20-11-02 12:49

Ok - jeg prøver at oprette dig!

Derefter returnerer jeg automaileren til dig, når hvis jeg får den!

Har endnu ikke fået min egen; men jeg vender tilbage når nyt!

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : npt

Dato : 20-11-02 12:54

Måske har de serverproblemer på tv2's spilleside. Det sker ofte. Jeg forsøger at indhente informationer på siden. Har forsøgt at kontakte samtlige emailadresser på tv2's side. Uden resultat.

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 20-11-02 14:58

Du har vel ikke ændret noget så du har misset java scripten, ellers prøv også at rense for cookies, men det har du vel allerede gjort samt midlertidige internet files

frostys say have a nice day

Kommentar
Fra : npt

Dato : 21-11-02 21:48

Der er mange som har de samme problemer. Trods utallige mail's til tv2 er der intet sket. Jeg har kun fået en tilbagemelding fra VIP ang. tilmelding der. Det er som om at tv2 ikke selv er klar over problemet eller at de er det overhørig. Måske kunne det hjælpe med en email-storm mod tv2?

Accepteret svar
Fra : Bjarne_H

Modtaget 150 point
Dato : 21-11-02 23:44

Jeg har sendt Tv2 tre e-mail d.d.; men de svarer ikke! - Det er da for dårligt!

Prøvet at oprette mig flere gange; men ligemeget hjælper det - ja og jeg har taget højde for firewalls m.v.

Mvh
Bjarne

Godkendelse af svar
Fra : npt

Dato : 22-11-02 14:21

Tak for svaret Bjarne_H.
Du forsøgte så længe, at det lykkedes. Emailadressen kan være guld værd.

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 22-11-02 15:21

Selv tak - det kan jo være vi mødes til et spil Whist eller øvrigt - jeg vil være at finde som bruger "rbnh" og vi kan jo også skrive sammen ellers bl.a. via e-mail r@oncable.dk

Mvh
Bjarne