/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
CPU forbrug
Fra : nvierning
Vist : 402 gange
100 point
Dato : 29-01-06 15:05

Jeg har lagt mærke til at når jeg bruger visse programmer, f.eks brænder med Nero så bliver min PC ekstremt langsom hvis jeg vil foretage mig andet samtidig med jeg bruger Nero. Ved at gå ind i Windows jobliste kan jeg se at mit CPU forbrug når f.eks Nero brænder er på 100%. Er det normalt? Hvis ikke hvad kan jeg så gøre? Jeg har en AMD 2400+ med 1GB ram.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 29-01-06 15:07

Nero bruger meget, det er meget normalt, jeg bruger aldrig andet, når jeg brænder.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-01-06 15:20

Jeg har osse en 2400+ med 512 mb ram, og kan sagtens foretage mig andet når jeg brænder med Nero, så jeg vil ikke mene det er normalt! Hvordan sidder din brænder ift harddisken? Er de på samme ide channel?

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 29-01-06 15:33

Kan kun give andre ret, brænding tager kræfter, og du har nok RAM
Men har du sat PIORITETEN til meget høj, i Nero, så kan du næsten ikke lave noget, da al kræften går til Nero, sæt den lavt, så kører alt bedre.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 14-02-06 09:38

Bruger du Nero 6 eller 7.
Eller ældre.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 14-02-06 15:11

Bruger du Nero 6/7 så se her.
http://www.steenmartinsen.dk/diverse/index.htm