/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
united dvdplayer dvd6080
Fra : biksemad
Vist : 796 gange
100 point
Dato : 29-01-06 13:11

jeg har lige købt mig en united dvd dvd 6080,hvad for nogle skiver er bedst og brænde film over på så de kan afspilles ordenligt på denne dvd,der står bare på kassen at den kan spille dvd,jeg har lånt en film af en kammerat,og den går helt i selsving når den kommer langt ind i filmen ,det er derfor vigtigt for mig at finde de rigtige skiver at brænde over på,er der nogle billige som er gode? men det vigtigste er nu at det virker .nu købte jeg en united,er det en gammel model? har købt den fra ny til 398 kr,men hvis det er en gammel model så er softwaren måske for gammel?har altid hørt at united kunne spille alle brændte dvd men det er måske en and? er der nogle dvd afspillere som er bedre til at afspille alle slags skiver? mvh biksemad

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 29-01-06 13:36

Det er svært at sige hvilke skiver der er bedst. Ikke engang den med - pris og kvalitet hænger sammen - er rigtig gældende her, men din United skulle kunne klare alle formater.

Gå fx. ind på
http://www.billigmedien.dk/
http://www.nierle.dk/