/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Umuligt at søge
Fra : joand
Vist : 531 gange
50 point
Dato : 29-01-06 01:26

er det korrekt at det er umuligt at søge på et emne i kandu´s
søgemaskine den popper op med fejl konstant!

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 29-01-06 01:50

du har ret - fejl konstant hos mig osse. har prøvet flere gange nu - bare sidde og venteventevente, og så endelig bli'r der bare meldt fejl

Kommentar
Fra : joand

Dato : 29-01-06 02:08

hvem kan gøre noget ved det

nå godnat håber det køre bedre senere idag

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 29-01-06 07:43

nej nu! sendte et svar, og intet kom frem på skærmen

prøver igen - altså jeg har prøvet nu her til morgen, fejl igen.

søndagsgomorgenhilsen til jer alle.......

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 29-01-06 07:47

nå, det er åbenbart ikke det eneste, der er fejl i. søgte fom en prøve på en profil og det samme FEJL skilt poppede op.
måske kandu er ved et gøre parat til det store søndags/mandags rykind???

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 29-01-06 07:51

har nu sendt en mail til kandu service. venter spændt.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-01-06 08:34

såvidt jeg kan se så er kandu teamets programmører ved at lave søgefunktionen om - ind imellem dukker der lidt flere emner op end det ene "alle emner" der har stået der indtil nu.

Hmm det kommer og går vist lige nu

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-01-06 08:35

Under alle omstændigheder - hvis man går ind under de emner man vil søge på så kan man altså godt hertil morgen

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 29-01-06 08:40

Søgefunktionen er ikke hvad den var.

Der er ikke indlæg efter den 24-12-05, og det med at søge på flere ord samtidigt virker heller ikke tilfredsstillende, hvis det overhovedet virker !!

Der er noget galt med søgefunktionen !!

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-01-06 09:34

helt rigtigt kan kun holde med i at søgefunktionen ikke er god

egentlig underligt da det jo netop er den funktion en ny bruger vil undersøge i første omgang - og kandu netop samler viden database omkring netop det !

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-01-06 10:43

Jeg har tidligere skrevet til kandu om søgefunktionen og fik dette svar

Citat
Dette er åbenbart en større omgang, der er en programmør som er i gang med at finde ud af, hvad det går ud på.

Kommentar
Fra : joand

Dato : 29-01-06 11:47

Ja det trænger hvis til gennemgribende oprydning.

Vi har et spørgsmål om ideal vægten på en golden retriever
så man spørger vel i gruppen "hunde"
og søger på "vægt"
så kommer der både grupper fra auto til campingvogn og madsider

Hvem får krav på de point jeg har indsat?

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 29-01-06 12:08

Prøvede lige søgningen "vægt" under emnet "Hunde"....der kommer indlæg fra "nyhedsgrupperne", der er nyere end 24-12-05.

Kandu viser tilsyneladende kun til og med 24-12-05 !!!

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-01-06 12:14

jakjoe

kandu er opmærksom på problemet, men som tidligere skrevet er det en større omgang at finde ud af.

Mit spørgsmål til kandu

Citat
1. Søgefunktionen. Hvis jeg skriver en brugers navn og trykker enter, så kommer jeg tilbage til seneste indlæg. Hvis jeg klikker på søg, så er siden ikke opdateret siden den 24.12.05

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 29-01-06 12:30

ans> Ja, lad os håbe der sker et eller andet, så søgefunktionen bliver til at bruge.

Ting tager tid !!

Der er bare det med tålmodigheden.....

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-01-06 14:17

hmm prøvede at trykke på shift og ctrl da jeg klikkede på søg og fik helt andre oplysninger - det er da lidt mere end kokset det her