/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Grandniece og lillesnak
Fra : Camillasmoster
Vist : 659 gange
300 point
Dato : 27-01-06 22:18

http://www.123hjemmeside.dk/Hannes-Menageri/1599589

Se lige det bette pus - er hun ikke søj? Hun sover på oldemors arm.

Klik på billedet for at se en større udgave af vidunderet.

Og ellers skal I endelig ikke holde jer tilbage med en masse lillesnak her op til weekenden

Så må vi se, hvem der kan få mig til grine mest = poængerne.

Hanne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-01-06 22:23

nååååååååååh - gugu - gaga

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-01-06 22:32

Jo, hun er sød

Og noget at grine af:

http://www.wasserbetten-news.de/extra/spass.video.zum.wasserbett-kauf.htm

mvh dova, (der undrede sig lidt over hvornår du har anlagt overskæg

(Profilbiledet

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-01-06 22:39

dova - mener du dermed, at jeg ser lige så godt ud, som Sean Connery? Og lige så sexet........

Taaak

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-01-06 22:41

Gygygygygygygygygy gylp.....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-01-06 22:42

hah - det der med gugu og gaga var nu ikke helt ude i det blå

http://www.gugu-baby.webbyen.dk/

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 27-01-06 22:43

Jo, hun er kær. Det er da forresten utroligt, som folk nedkommer for tiden. Det vrimler jo med babyer, i hvert fald i min omgangskreds.

(brrrrr, det smitter vel ikke????? )
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 27-01-06 22:44

De er nu søde i den alder ! . . . . . .. . .. . . .. . . . ... . .. . . . . .. . .. .. (Oldemødre)
Gambrinus

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 310 point
Dato : 27-01-06 22:50

IIIIIH hvor er hun dog sød og smuk. Jeg får helt kriblen i fingrene.

Noget at grine af, tja jeg syntes det var sjovt, men det er jo ikke sikkert du synets det sammen, men..

En dag imens jeg var dagplejer, og børnene skulle sove til middag, begyndte min søn på dengang fem år at kede sig lidt. Vi sad i haven ham og jeg, og jeg ser så at en af mine buketroser var gået ud. Da vi bor i et lukket kvarter uden ret mange biler, spørger jeg ham, om han kunne have lyst til at gå i byen for mig, og købe en ny plante, og for resten af pengene kunne han få lov at købe en is, det lød jo mægtigt spændende, sådan at gå ud at handle på egen hånd, og så oven i købet få en belønning.

Han er væk meget længe, og jeg begynder alligevel at blive noget nervøs, selv om jeg næsten kan se forretningen fra hvor vi bor, kan jeg jo ikke gå og kikke efter ham. Da han langt om længe kommer hjem.... spiser han den største is der kunne købes for penge, og i en lille plasticpose fremviser han stolt den mest sølle - flittig Lise - en af dem fra den nederste hylde, som vel egentligt bare skulle være kasseret

Jamen mor jeg kunne ikke nå op til roserne.... hvordan kunne du så ned i bunden af fryseren efter isen?? der spurgte jeg om hjælp

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-01-06 22:52

dova - den er vandvittig skæg!

Gambrinus - nå, så du er til oldemødre.....

Hov hov, det min mor!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-01-06 22:53

Jette - jahh, så må jeg hellere holde mig til! - nåh nej - jeg er for gammel.......

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 27-01-06 22:56

Hun kan vel ikke engang holde på en hammer ?
Næææ... Nordsteds søn han skal nok blive til noget ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 27-01-06 22:58

Man bliver aldrig for gammel til at blive oldemor.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-01-06 23:02

Gu gør han så, men ikke oldemor

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 28-01-06 00:34

WAUW hun er godt nok dejlig, den lille Victoria

Hun er en rigtig smuk lille pige i en herlig alder!

Uhhh....jeg er osse næsten i bedstemorskruk, jeg havde besøg af sådan en lille størrelse i dag, jeg skriver jo sange og skulle have besøg af en kunde - hun medbragte den mest fantastiske lille gut på 4½ måned

Det aller bedste var at han smilede SÅ meget - men pludselig slog det om og han begyndte at græde hjerteskærende
Moren mente at han var sulten og ville ud i bilen og hente hans flaske. Hun ville så lægge den lille fyr ned i liften men det gik slet slet ikke - kors nogle gode lunger han havde.
Så fik jeg ham og begyndte at snakke volapyksprog med ham - det er altså flere år siden jeg har haft sådan et minimenneske i armene...
HVAD skete så? Fyren stoppede vræleriet og gik i gang med den helt store charmetur med smil, fægten med arme osv. - Da en stresset moar kom retur, var lillemand og jeg i gang med dagens hoppetur (av mine arme) og vi grinede højt begge to. Hans klukkende latter var så enormt smittende og hans store tandløse grin helt vidunderlig. Jeg fik tårer i øjnene - hvor var det dejligt

Moar tabte mælet og man kunne næsten se hvordan roen faldt over hende.

Gæt hvem der var stolt

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-01-06 00:42

Man bliver aldrig for gammel til at blive oldemor - dertil vil jeg sige: JOW man gør - skal både have et barn selv, som så skal have et barn - prøv at nå det som 47 årig!

Åhh, såen' lille buksetrold...

Min morfar var ligeså vild med unger - han "nappede" i deres/mine/vores kinder og sagde: "Du er gæv!"

Min kusine, der dengang var ca. 3 år, kunne ikke "li' den mand" for han nappede og min mor duttede af dreme....

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 28-01-06 01:31

Hmm, Camillasmoster, så prøv at nå det i en alder af 52
Men det er da godt, at der er masser af nevøer og niecer
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-01-06 01:49

Så er du heldig, Jette!

Jeg har (har og har ) "kun" Camilla...

Du må rigtigt nappe dem i kinderne

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-01-06 05:16

Unger er sg grimme! Men kønne rent subjektivt

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 28-01-06 13:15

Ja, jeg er heldig. Jeg har 4 søskende. De tre af dem har to unger hver. Men min eneste søsters pige, hun vil altid være noget helt specielt. Hun er simpelthen mosters pige. Også selv om hun efterhånden er over 18. Sjov nok, så har de alle tre fået en af hver.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-01-06 13:31

Skøøønt! Tillykke Jette!

Jeg kan heldigvis sagtens glæde mig på andres vegne - det trøster mig midt i det hele.

Camilla var også mosters pige engang.....

Nu tager mine forældre billeder af Victoria, så jeg kan følge bare lidt med

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 28-01-06 14:07

Ja, det er faktisk dejligt, når jeg nu ikke har kunnet få nogen selv. Det underlige er, at vi altid har boet temmelig langt fra hinanden. Men weekender, ferier o.s.v. med besøg med jævne mellemrum, det har været nok til at holde en rigtig god kontakt. Nu er det jo ret nem. Nu kan vi sludre over Skype eller Messenger.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-01-06 17:00

Ja, det er skisme smart!

Godkendelse af svar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-04-06 22:55

Tak for svaret Nordsted1.

Den søde historie fik mig til at klukke.

Alså - små børns logiske sans

Det er ikke til at stå for!

Hanne

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-04-06 20:40

Camillasmoster, selv tak.... det med den logiske tankegang kan jeg godt skrive under på, eller i hvert tilfælde den måde de kan udtrykke det på. Min ene nivø stammede meget da han var lille, min yngste søn sidder og strirrer på ham, og jeg kan virkelig se hvordan han under sig over fætterens "snakken" efter lang tid, spørger sønne mig, moar hvordan kan det være Mikkel snakker med ekko på, der grinede jeg godt nok, altså uden at Mikkel så det. Nu stammer Mikkel ikke mere, så nu kan vi godt grine af det.