/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
alkoholisme. hjælp os
Fra : Fuckfisse
Vist : 483 gange
50 point
Dato : 25-01-06 17:37

hej alle sammen! vi har projekt opgave og er kørt lidt fast i det.vi har om alkoholisme og ville gerne høre om der er nogen der ved hvor mange behandlings muligheder der er om det? vi ville også være rigtigt glade hvis nogen gad at skriver deres egne erfaringer til os. bare skriv jeres historie og jeres navn. hvis i ønsker at være anonyme er dette også okay.

hjælp os til at få lavet en god opgave

Daniel og jacob

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 25-01-06 18:02
Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 25-01-06 19:41

Prøv at søge på Goggle på "Alkoholisme + behandlingsmuligheder"
Der kommer en hel masse op.