/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
hjælp til validering
Fra : willerbyg
Vist : 425 gange
20 point
Dato : 21-01-06 21:24

hej jeg har en hjemmeside som jeg ikke kan få til at validere. er der en som kan hjælpe med det
den heder www.willerbyg.dk

jeg har tjeket den ude på http://www.w3.org/

evt. vis den skal laves om er der så en som har en god ide til at bygge en ny side til mig. i skal nok få noget få at hjælpe vh mig.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 21-01-06 21:58

Men hvad er det, der skal valideres?

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 21-01-06 22:27
Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 21-01-06 22:31

.

Kommentar
Fra : willerbyg

Dato : 21-01-06 22:45

hej det hjalp ikke meget med et par links. jeg havde forestillet mig at der var en der gad at kige på mine hjmmeside filer og så rette fejlene er der det ?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-01-06 23:51

Du mangler sådan en i toppen af din side
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"
din <style> må ikke stå alene
Denne er også skrevet forkert
<BODY LEFTMARGIN=0 TOPMARGIN=0 MARGINWIDTH=0 MARGINHEIGHT=0 style='background-re
det kunne skrives sådan mellem <head> og </head>:
<style type="text/css">
<!--
body {    margin-left: 8px;
   margin-top: 7px; }
-->
</style>
det var lidet af det - men prøv selv at "køre" http://validator.w3.org/
og sæt adressen ind. www.willerbyg.dk
Så kan du se lidt forskellige fejl som du kan rette

Kommentar
Fra : willerbyg

Dato : 22-01-06 00:06

hej emesen vad skal du have for at rette alle fejl i min hjemmeside for jeg har ikke en skid forstand på det

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-01-06 00:17

Jeg ved kun lidt mere end du gør, så det er ikke rigtig nogen hjælp.
Men prøv at kigge på det link og ret en lille smule ad gangen.

Kommentar
Fra : willerbyg

Dato : 22-01-06 00:41

hej er der ikke en som har løst til at lave siden om på ny. uden at der er validerings fejl på ?
prisen må vi jog lige tage en snak om

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-01-06 00:59

Altså - jeg laver den ikke for dig..............og slet ikke for penge.
Men du kan vel komme ind og rette i dine koder.
Noget du så skal rette er
hos dig står der margin-left= 0
der kommer ingen fejl hos mig når jeg skriver:
margin-left: 0px (altså 0 pixel)

Kommentar
Fra : Drud

Dato : 24-01-06 10:04

Jeg kender en der måske er interesseret, smider et link til din side og vender tilbage hvis det har interesse :)

Kommentar
Fra : willerbyg

Dato : 24-01-06 10:28

lyder godt Drud

Kommentar
Fra : Drud

Dato : 24-01-06 18:04

Så har jeg meddelt det videre, og der skulle være sendt en email til den adresse der står på hjemmesiden, hvis det ikke er en du tjekker må du lige sige til så det kan blive rettet til den rigtige.

Kommentar
Fra : willerbyg

Dato : 24-01-06 18:14

hej Drud. jeg har fået en mail fra en.

Kommentar
Fra : willerbyg

Dato : 24-01-06 21:42

hej Drud hun skulle have 500kr pr time. det havde ingen intersse.

andre bud