/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Please hjælp mig... :S
Fra : slsstyrer
Vist : 443 gange
50 point
Dato : 21-01-06 18:17

Hej med jer, jeg har et lille problem. Jeg har optaget en video af min skærm med snagit, der er bare et problem det er at man kan ikke spole i filmen. Jeg har oplevet det problem før vedandre videoer, og det er mega træls! Nogen der ved hvad man kan gøre ved dette?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 21-01-06 19:25

Hvor afspiller du filmen

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 21-01-06 19:40

Prøv at kør den gennem Movie Maker, og gem den som ???
Kan være det kan hjælpe, ,,,,,ellers temmeligt irriterende problem.

Kommentar
Fra : slsstyrer

Dato : 21-01-06 22:29

Jeg har prøvet at køre den igennem Moviemaker, men det bliver elendig kvalitet. Jeg afspiller med winamp, i Mediaplayer kan jeg godt spole i filmen :S

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 22-01-06 06:04

Det kommer sandelig an på hvilken kvalitet du gemmer den i.
Gemmer du i højeste kvali, er der ingen forskel.
Men det kunne være, du har sat snagit til at optage forkert.

Kommentar
Fra : slsstyrer

Dato : 22-01-06 11:44

Jeg har prøvet at gemme den i det bedste kvalitet, men det bliver stadig meget dårligt..! Men filmen som jeg har optaget er god kvalitet..