/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
outlook og hotmail
Fra : 127tage
Vist : 2648 gange
50 point
Dato : 19-01-06 19:51

er der ikke noget med at man kan få outlook til at tjekke sin og hente sin mail fra hotmail så jeg ikke skal logge ind på min hotmail når den skal tjekkes

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-01-06 20:05
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-01-06 20:44

Tror du skal ha betalingsudgaven af hotmail!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-01-06 20:46

tjahhh tedd - både og - nogen skal nogen skal ikke

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-01-06 20:48

Nej ikke hvis du har en gammel konto før 2004

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-01-06 20:49
Kommentar
Fra : Plambaek

Dato : 19-01-06 20:50

Jeg tror Tedd har ret, for jeg kan sgu' ikke gøre det på min. Jeg får følgende fejlmedelelse når jeg prøver med min hotmail:

Opgaven 'Hotmail: Mappe: Indbakke Synkroniserer brevhoveder. ' rapporterede en fejl (0x800CCCF6) : 'Der opstod en ukendt fejl. Gem dine data, og start programmet igen.'

og aner ikke hvad det betyder så jeg har opgivet.

Jesper

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-01-06 20:53

det er da også rigtig - sorryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-01-06 23:56

Min Outlook Express henter også mine hotmail, hvis det er den du bruger? jeg har ikke Microsoft instalationer ud over Windows XP pro, så jeg kan ikke hjælpe dig hvis ikke du bruger O.E.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-06 10:32

http://www.windowsitpro.com/Articles/Index.cfm?ArticleID=44029&feed=rss&subj=WindowsSecurity

Citat
Microsoft fjerner muligheden for at forbinde til sin Hotmail konto via Outlook/Outlook Express, hvis man er ikke-betalende bruger vel og mærke:

"Citing concerns about spammers abusing the service, Microsoft will announce today that the company is dropping a feature from its Hotmail service that lets nonpaying customers access their Hotmail email from Microsoft Office Outlook and Outlook Express. The feature is based on a technology called Distributed Authoring and Versioning (WebDAV), an extension of the HTTP protocol on which the Web is based."

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-01-06 14:47

Jeg er ikke betalende bruger, og hotmail læses fint Oulook Express

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-06 16:01

o.v.n. - jamen det er jo det !!!

mit indlæg Dato : 19-01-06 20:46

hvor filan ligger forskellen mon ???????????????????

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-01-06 16:21

miritdk dine link er lidt vildledende brugernavn er hele hotmail adressen og ikke kun det der står foran det er måske der hunden er begravet?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-06 16:29

o.v.n.... hohoho - det kan da være - synes jeg husker at jeg altid skrev hele adressen - godt set

Kommentar
Fra : Plambaek

Dato : 20-01-06 16:45

o.v.n - det virker ikke for mig - hverken med eller uden hele adresse;-(

miritdk dine link er lidt vildledende brugernavn er hele hotmail adressen og ikke kun det der står foran det er måske der hunden er begravet?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-01-06 17:08

Vil du have hele smøren med opsætning til hotmail??? jeg har brugt O.E. til at læse hotmail i flere år, men efter en formatering i efteråret, var hotmail ikke blevet tilføjet, det gjorde jeg så i aftes, så jeg ved det virker.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-01-06 17:58

Det gælder ikke hotmailadresser der er oprettet før en vis dato. Ca. et år siden de lavede det om!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-06 19:34

Citat
Fra : Plambaek

Dato : 20-01-06 16:45 dsæt din tekst her

plambaek - det var en direkte afskrift fra o.v.n.´s bemærkning du lige gav der

Tedd er muligvis inde på noget - hvor gammel er din hotmail adresse ????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-06 19:43

http://www.e-pressen.dk/shownews.php?id=12285 sq da en lang næse at få hvis nu det er grunden - hmmmm