/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Ægthed på Burberry taske
Fra : Linda_Jacobsen
Vist : 3732 gange
40 point
Dato : 18-01-06 13:23

Hejsa.

Min kæreste har foræret mig en Burberry taske (var selv med inde og købe den da det skete i en lufthavn på vej hjem fra ferie ) men nu bliver jeg i tvivl om ægtheden.

Hvordan kan man se at det er en ægte Burberry?

vh. Linda

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 18-01-06 13:37

hvad har tasken kostet ?

Kommentar
Fra : Linda_Jacobsen

Dato : 18-01-06 13:41

Det er vel sagen uvedkommende? Den har ikke været billig ca. halv pris af hvad den koster i DK. Det var i Madrid lufthavn vi købte den. Såvidt jeg selv kan se på nettet er det alfa-omega at ægtheds-mærket (altså mærket der hænger ved tasken) hvor der står Burberry er der og det er det?

vh. Linda

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 18-01-06 13:41

Og købte i den i en forretning og i hvilken lufthavn???

Ja... det er svært at se, men man kan ofte vurdere om sådan noget er ægte eller ej efter hvilke forhold man køber varen.
Prøv også at slå denne taske op på nettet og find et billede af en ægte vare, og sammenlign. Desuden bør du gå syninger efter - ægte mærkevarer er syet med stram tråd i små sting og der er ingen løs stof men alle kanter er bugget pænt om i syningerne.

Køber aldrig selv sådan noget - men kender en del der gør.

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 18-01-06 13:45

jaja... det var ikke for at snage - men du må da vide at prisen ofte hænger sammen med kvaliteten.
godt at mærket sidder der...så er du nærmere et godt resultat. Men jeg tænker bare at købte i den af én person i lufthavnen var chancen for at den var ægte ikke stor. Jeg tror de fleste forretninger i lufthavnene er reelle.

Kommentar
Fra : Linda_Jacobsen

Dato : 18-01-06 13:51

Nej jeg er ikke så dum at jeg ville købe den af en person i lufthavnen! Den kostede 194 EUR og det synes jeg da er dyrt nok for en taske men den er også fed!

Den er købt i Madrid lufthavn i en butik. Hvad butikken hedder står selvfølgelig på bonen men det siger ikke så meget - de havde også andre Burberry tasker! På bonen står selvfølgelig ikke Burberry men bare BB og så et nummer - monstro det er varenummeret?

Har været inde på Burberrys hjemmeside og prøve at finde den men de har kun "nye" varer derinde, altså forår/sommer 2006 og den er der ikke. Den hedder model Regent men kan kun finde en Regent 3 på nettet.....

vh. Linda

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 18-01-06 14:10

Har ofte handlet i Madrids lufthavn.
Jeg tror ikke, du behøver være urolig for, om tasken er "ægte".
Selvfølgelig har det betydning, hvad den har kostet, hvis man f.eks køber noget på et gademarked. Er tingen meget billig, er den ikke ægte.
Man får intet foræret nu om dage.
Prisen er okay for en Burberry taske.

Noget helt andet er, er du glad for tasken, synes jeg personligt, det er ret ligegyldigt.

Men ægtheden af tasken skal du som sagt ikke bekymre dig om.

Tillykke med den dejlige taske.

Kommentar
Fra : camho

Dato : 18-01-06 16:16

På en måde er det vel ligegyldigt nu.......tasken er købt og du tager vel næppe til Madrid igen for at bytte den, hvis du får mistanke om den er ægte.
Nyd din dejlige taske og liv i troen om at den selvfølgelig er ægte......

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-01-06 19:38

http://www.hilary.com/fashion/fakeorfendi.html

det kan give dig et hint vel