/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Backup program Win.XP prof.
Fra : axelbjarne
Vist : 792 gange
50 point
Dato : 18-01-06 08:35

Jeg har fået at vide, at der skulle være et backup program på install. cd win.xp som skulle hedde ntbackup.msi - det er på prof. jeg efterlyser det, men har ikke kunnet finde det????????

med venlig hilsen
axelbjarne

Accepteret svar
Fra : larsfrohn

Modtaget 60 point
Dato : 18-01-06 08:43

Hej axelbjarne

prøv at kigge på følgende:
http://www.microsoft.com/windowsxp/using/setup/learnmore/bott_03july14.mspx

om ikke de beskriver det mere nøjagtigt.

Lars

Kommentar
Fra : leob

Dato : 18-01-06 08:46

Det hedder ntbackup.exe og ligger normalt på harddisken under C/Windows/system32
Hvis det ikke er lagt ind (det gør Home vist ikke) kan du kopiere det fra et sted på XP CD-rommen Jeg husker ikke hvor, men kør en "Søg" på CDen
leob

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-01-06 08:48

åbn stifinder - find mappen \VALUEADD\NTBACKUP - dbl.klik på filen NTbackup.msi og så er backupprogrammet installeret (er bygget op som en guide der hjælper dig gennem at lave en sikkerhedskopi eller gendanne filer)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-01-06 08:49

ps - du skal som leob siger have din xp cd i maskinen

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 18-01-06 09:25

Jeg har fundet det. Det lå på C: og der skal søges efter det på denne måde NTbackup.exe. Når det xp prof.

Med venlig hilsen
axelbjarne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-01-06 10:25

blev lige gjort opmærksom på en fejl der havde sneget sig ind fra min side - så :

åbn stifinder - find mappen \VALUEADD\NTBACKUP - klik på Nfst- dbl.klik på filen NTbackup.msi og så er backupprogrammet installeret (er bygget op som en guide der hjælper dig gennem at lave en sikkerhedskopi eller gendanne filer)

larsfrohns link er absolut værd af følge

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 18-01-06 10:38

Så vidt jeg husker, skulle den være tilgængelig her:

Start-programmer-tilbehør-systemværktøjer. Så skulle den gerne dukke op som muligt valg.

Hilsen tukols

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 18-01-06 16:02

Tak for svaret larsfrohn.

med venlig hilsen
axelbjarne